Avatar billede krogstrup Nybegynder
09. december 2009 - 14:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Webbureau i københavnsområdet søger stærk ASP freelancer

Vi søger en freelancer (helst med eget CVR nr), som kan hjælpe os med større konkrete opgaver eller alternativt dagsafregning, når vi har brug for at få ryddet op i mange mindre opgaver. Samarbejdet kan på sigt føre til et ønske om en evt. fastansættelse.

Det er vigtigt for os at du ikke bor længere væk end at du kan komme forbi os (Herlev) og arbejde på vores kontor. Når et godt samarbejde er etableret og vi gensidigt har lært hinanden godt at kende, vil der naturligvis være mulighed for at du kan arbejde hjemmefra efter ønske.

Vi har brug for en person med følgende kvalifikationer:

- Mange års erhvervserfaring enten som selvstændig eller via ansættelse
- Du er god til at arbejde selvstændigt og finde løsninger på problemer og udfordringer, der uventet opstår i et projekt
- Du har faglig stolthed og ønsker ikke at "springe over hvor gærdet er lavest". Du ser fremad og ønsker at lave fremtidssikrede kvalitetsløsninger
- Du kan arbejde med ASP classic på ekspert niveau
- Du kan arbejde med MS SQL og sql-sproget på ekspert niveau
- HTML, CSS og JavaScript ligger på rygraden og udføres problemfrit med bind for øjnene :-)

Løn og afregning taler vi om med afsæt i dine kvalifikationer.

Send en præsentation af dig selv og meget gerne nogle referencer - så kontakter vi dig hurtigt om hvor vidt vi gerne vil mødes med dig til en uddybende samtale.

David Krogstrup
Webbureauet Krogstrup & Hede
www.wkh.dk

E-mail: dk AT wkh.dk
Avatar billede krogstrup Nybegynder
09. december 2009 - 17:11 #1
Vil også lige nævne at kendskab eller erfaring med følgende bestemt også vil være et stort plus...

- ASP.net
- Integration til økonomisystemer (navision, c5, e-conomic osv.)
Avatar billede mulgurul Nybegynder
09. december 2009 - 17:42 #2
Hej

Jeg er selvstændig udvikler, 46 år. (+15 års erfaring) med ekstrem megen erfaring og kompetence inden for asp, asp.net, java og database drevne applikationer (oracle, ms sql, my sql mm).

Jeg arbejder i forvejen jævnligt for en lang række forskellige firmaer med eller uden egen it/udviklings afdeling på forskellige opgaver, desuden udvikler jeg egen løsninger direkte for kunder. Jeg går meget op i at have langvarige samarbejds relationer og tilfredse kunder. Overholde deadlines, levere kvalitet, og tænke med afsæt i mine kunders forretnings grundlag.

Jeg er ikke i den helt billige ende, men meget rimmelig med faktureret timeforbrug og jeg laver ofte fastpris opgaver for kunder, hvor de er glade for at kende slutprisen på opgaven og stå uden risiko ved fejlestimeringer mm.

Jeg har også mulighed for at koble mine egne freelancere på ved større opgaver og benytter desuden fast outsourcing partner ved store projekter.

Kunde referencer er aktuelt; Telecom Scandinavia a/s, Futurecom a/s, Landbo Ungdom, UU-øresund, ADB Power, AP møller mm.

Sidste store website løsninger (asp.net): www.jobstafetten.dk, elearning.danfoss.com, www.uuoresund.dk + intranet løsning.

Sidste store applikation (dotnet forms): ADMD, diesel maintainance system til AP møller.

Skulle i være interesseret så ring eller skriv:

pm@stjernholmit.dk
cell: 40724939
Avatar billede keysersoze Guru
09. december 2009 - 17:51 #3
Avatar billede mulgurul Nybegynder
10. december 2009 - 00:58 #4
Jeg syntes egentlig dit indlæg er lidt ondskabsfuld og meget useriøst hoverende. Det er meget nemt at nedgøre andre folks kompetencer med et sådant indlæg og link, og indrømmet der er mange fejl i html'en (men af rimmelig uskadelig karakter), men du kan stort set pege på alle sites på nettet og få samme eller være resultater og...

Prøv bare dr.dk, tv2.dk eller f.eks politiken som slår rekorden her. De burde vel have resourcer til bedre html eller?

Vi har med kunden lagt et kæmpe arbejde i jobstafetten som er mest rettet mod funktionalitet, landbrugsfaglig kvalitet og bruger venlighed. Kunden har prioriteret dette og har aldrig ønsket optimering af html eller mod andre browsere end IE 6. Det står dog på deres ønskeliste.

Jobdatabasen bruges dagligt af mange hundrede landmænd, og intranet systemet er et dagligt arbejdsredskab for 60 konsulenter i 13 regioner i danmark, som er ekstremt glade for det.

Så tænk lidt over det til en anden gang inden du laver sådanne nogle meningsløse negative indlæg..
Avatar billede krogstrup Nybegynder
10. december 2009 - 07:08 #5
mulgurul >

Jeg er ganske enig med dig :-)

Tak for dit indlæg vedr. vores "annonce". Du lyder som en erfaren mand med mange gode kompetencer. Vi har også modtaget en del ansøgninger via mail - så vi vil nu undersøge hvem, vi evt. ønsker at gennemføre en samtale med. Du må meget gerne sende mig en mail direkte på dk(AT)wkh.dk med dit indlæg, så vi evt. kan fortsætte vores dialog udenfor eksperten.dk
Avatar billede keysersoze Guru
10. december 2009 - 07:48 #6
Ondskabsfuldt eller en service over oversete punkter fra udvikler/kunde - man kan tolke det som man vil. Man kunne jo frygte at når der fx ikke var styr på HTML-standarderne og der blev postet en uhensigtsmæssig meget tung viewstate ud til klienten at der også kunne ligge problemer andre steder uden at jeg selvfølgelig har mulighed for at vurdere det - man må også holde for øje, at kunder langt fra altid vil have vil have den tekniske kunnen til at stille sådanne tekniske krav op i en kravspecifikation. At andre har lignende fejl gør vel næppe fejlene mindre uhensigtsmæssige.
Avatar billede krogstrup Nybegynder
14. december 2009 - 17:16 #7
Jeg lukker hermed spørgsmålet da vi har fundet og valgt en freelancer. Tak til alle, der har responderet på mit indlæg.