Avatar billede madser22 Novice
09. december 2009 - 19:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ip kamera.

Hej Eksperter.

jeg roder rundt i det her med ip kameraer. Jeg har søgt og søgt efter demo optagelser med nogle forskellige ip kameraer, for derefter at konkludere hvad for et man gerne vil købe. Trods det har jeg ikke fundet nogle endnu. Så derfor vil jeg høre om nogle af jer, har nogle erfaringer med ip kamera.

jeg købte for et stykke tid siden en server fra synology. Nu vil jeg så gerne begynde at bruge Survelliance station og dertil skal jeg have et ip kamera. Jeg ønsker et så lille så muligt med farver og nightvision. Jeg vil selvfølgelig også gerne have det skal være god kvalitet.

Er der nogle der har nogle anbefalinger eller evt link til video optagelser med ip kamera?
Hvad bruger i og er i tilfredse med kvaliteten osv?
Avatar billede madser22 Novice
17. december 2009 - 17:16 #1
svar
Avatar billede tborregaard Nybegynder
27. december 2009 - 14:16 #2
Hej

Skal det ip kamera, som du søger kunne anvendes inden- eller udendørs?

Hvis det skal være indendørs, så kan jeg anbefale et ip kamera fra ABUS. Kvaliteten er god, og software/interface er virkelig også i orden. Jeg har en ældre model, men jeg har set, at der er en ny serie på vej, som både har megapixel-opløsning og nightvision.

Du kan f.eks. se dem her: http://secubi.dk/videoovervaagning/18-ip-kameraer/