Avatar billede Bugvin Novice
14. december 2009 - 20:36 Der er 2 kommentarer

Windows 7 + Windows 6.5

Hejsa
Min opgave er, at få min nye HTC touch 2, at fungere sammen med Windows 7..
Det jeg kommer til at bruge meget af dagen er kalenderen, men windows 7 har ingen kalender.
Windows Live Mail har en kalender, men jeg kan ikke synkronsere det.. Eller hvad?
Hvad er den bedste og nemmeste løsning?
Avatar billede besle Nybegynder
17. december 2009 - 19:11 #1
Mig bekendt har Google en kalender, som kan synkroniseres med en telefon. kan ikke huske hvad den hedder, men ligger på google.
Avatar billede Bugvin Novice
27. december 2009 - 22:08 #2
Bør måske vente med Google kalender til de får deres eget styresystem.