Avatar billede zaico Nybegynder
14. december 2009 - 22:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IR modtager til Logitech Harmony One Fjernbetjening?

Hej alle

Jeg skal forbinde en Logitech Harmony One fjernbetjening til Windows 7, hvordan gør jeg nemmest det?

en IR modtager via USB eller er der andre måder. og gerne hvis i gider smide nogle links med til steder det kan købes i danmark..
Avatar billede zaico Nybegynder
04. januar 2010 - 16:34 #1
ingen ider??
Avatar billede justrace Novice
04. januar 2010 - 16:48 #2
Hvad skal den bruges til på 7'eren?
Avatar billede zaico Nybegynder
04. januar 2010 - 16:52 #3
Media center, altså styre medie center delen, tv og afspilling af video klip og DVD delen og den overordnet volume?...

grundet valget af en Harmony one er at der er forbundet 2 fladskærme til den som også skal styres men uden at man har 3 fjernbetjeninger, en til hvert fjernsyn og en til pcen...
Avatar billede justrace Novice
04. januar 2010 - 17:02 #4
Er det logitech håndtag kun IR?

Så skal du ud at have fat i en USB > IR dims.
Du kan evt. købe en stump USB-forlængerkabel så du kan placere modtageren hvor den virker bedst med udsyn til Logitech'en.
Avatar billede zaico Nybegynder
16. februar 2011 - 01:41 #5
lukket
Avatar billede deejay1984 Novice
22. september 2011 - 20:29 #6
Hej Zaico

Står i samme situation som dig fandt du ud af hvilken IR receiver du skulle have?