Avatar billede chainl Nybegynder
15. december 2009 - 13:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Log på Windows - vista - Fejl efter virus

Hey..

Jeg var så uheldig at få virus på min bærbar, det var sent. Så jeg slukkede bare bærbaren.. Idag har jeg så fået fjernet virusen via safe mode. Eftersom jeg ikk kunne logge ind på normalvis. Og det kan jeg stadigvæk ikk. mit gæt er at endten har virussen smadret den fil der skal bruges, eller mit antivirus program har taget lidt for meget med da den slettede..

kan godt komme til login siden, og skrive min adgangskode. Men derefter står den bare og arbejder uden noget resultat.

Nogle forslag til at fixe det?.. Udover reinstall..

//Chain
Avatar billede poko1 Ekspert
15. december 2009 - 13:50 #1
Hej prøv at genskabe til en tidligere funktionerende tilstand
Avatar billede chainl Nybegynder
15. december 2009 - 14:15 #2
Det ville jeg også prøve, men fandt ud af den ikke havde gemt nogle. så det var et no go. :/
Avatar billede 220661 Ekspert
15. december 2009 - 16:33 #3
Har du forsøgt at reparere din installation med cd?
Avatar billede pillpopper Nybegynder
15. december 2009 - 21:54 #4
Du skriver: kan godt komme til login siden, og skrive min adgangskode. Men derefter står den bare og arbejder uden noget resultat.

Skal det forståes sådan at du kan logge ind men du kan ikke se dit skrivebord.?
Avatar billede chainl Nybegynder
15. december 2009 - 22:22 #5
Har prøvet at repair fra cd, skete der intet ved..

både ja og nej, den logger jo ind, men kommer ikk til skrivebordet. trykker jeg en gang på slukknappen går skærmen i sort og mussen kommer til syne..

MEN det blir nok en reinstall.. Nogle af jer der ved om det er alle hd´s der blir nulstillet hvis man recovery den?.. for har ikk plads til backup af begge hd. (de er begge leveret med comen) så er lidt bekymret for om alle dataér ryger, men en af jer der kan afkræfte det?
15. december 2009 - 22:58 #6
... du kunne jo afmontere de "andre" HD'er først så er du sikker på at der ikke bliver pillet der *S* ...
Avatar billede chainl Nybegynder
16. december 2009 - 00:08 #7
ja det er selvfølgelig rigtigt larry, MEN så hellere tage backup af det vigtigst:)..
Avatar billede pillpopper Nybegynder
16. december 2009 - 04:35 #8
her er en sidde hvor du gratis kan uploade 200GB og hente ned bagefter. Jeg bruger den selv da det er fedt man ikke skal bruge alt sin HD plads samt man kan have sine backups lagt ind på deres server således hvis ens Pc enten bliver stjålent eller andet sker så har man sine backup filer.

Link her: www.megaupload.com

Det er gratis.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
16. december 2009 - 04:38 #9
ups. glemte at sige at, den gratise er på "Aftalen" og så kan du se de 2 andre ved siden af som, "turboen" og "Den bedste".
Du skal bare oprette en konto og wups du har hele 200GB HD plads at gøre godt med og så endda gratis;-)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
16. december 2009 - 04:51 #10
Foresten hvis dit skrivebord er helt sort så tryk -"Shift"-"Ctrl" + "Del" på samme tid for at, få "Joblisten" frem.

Når den kommer frem så vælger du "Filer" & "Ny" Og skriver Explorer.exe og tykker på "ENTER".

Så skulde "Skrivebordet" meget gerne dukke op.
Avatar billede chainl Nybegynder
18. december 2009 - 22:40 #11
Tak for de forslag pillpopper - Fik dog aldrig afprøvet noget af det. Jeg tog bare det vigtigste som backup og lavede en recovery. som heldigvis kun tog C drevet´s Data :)..