Avatar billede rew Nybegynder
16. december 2009 - 14:29 Der er 2 kommentarer

XAL MENU Tekst / farve

Er der nogen som ved om det på nogen måde er muligt at skifte menu farve eller tekst når man laver "skift regnskab" funktion
så man kan tvinge den til at skrive noget bestemt afhængig af hvilket regnskab man er i eller sætte farven på baggrunden.
Dette gælder kun i CONSOLE versionen.
Avatar billede mariaf Juniormester
18. december 2009 - 21:44 #1
Ja det er muligt. Farverne gælder så vidt jeg husker pr. regnskab. Lav en kopi og prøv dig frem - men kun en farve af gangen. Det lykkedes mig en gang at få al teksten til at forsvinde, og det var noget roderi at få den tilbage igen.
Avatar billede kgm Praktikant
19. december 2009 - 11:56 #2
Nej, men det ER ikke muligt at får C5 eller XAL til at skifte farve efter hvert regnskab, da farven er er bruger afhængigt.

Men en workaround kunne være, at du lavede en bruger pr. regnskab og på den bruger skiftede til den farve som du måtte ønske.

F.eks.
Bruger A på regnskab AAA Farve Rød
Bruger B på regnskab BBB Farve Grøn
osv..

For at starte diverse bruger op laver du bare en genvej til hver.
med parametrene  "-UA -FAAA" eller  "-UB -FBBB"

Farverne virker som sagt ikke i GUI-versionerne

/Kenneth