Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
18. december 2009 - 19:14 Der er 14 kommentarer

Alm. strøm-kabel.

Nogen som ved hvor man kan købe et hvidt strømkabel (eller sort, hvis hvidt ikke findes), hvor selve stikket som skal gå ind i computeren er fladt (vinklet til en side)?

Det er fordi mit Samsung tv faktisk bruger sådan et kabel og jeg har det hængende på væggen, men vil gerne have det så tæt ind mod væggen som jeg kan og nu er det faktisk strømkablet som er i vejen da det går "lige ud" fra fjernsynet.
Avatar billede mrdanielson Nybegynder
18. december 2009 - 19:22 #1
Avatar billede Glykon360 Nybegynder
18. december 2009 - 19:22 #2
Hej ved ikke om det lige nøjagtigt er det her du skal bruge men sandber forhandler venstre- og højrevinklet strømkabler.
http://www.sandberg.dk/products.aspx?id=5&subid=138
18. december 2009 - 19:28 #4
Provokation:
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/wampiro-uha - Hmmm... Mon vi hører/læser fra <wampiro-uha> igen ?
Avatar billede store-morten Ekspert
18. december 2009 - 20:30 #5
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. december 2009 - 20:37 #6
Med 1505 point ude...
Nope. Endnu en snylter!
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
18. december 2009 - 23:29 #7
Glykon360: laver du ikke et svar?

Karise_Larry og John_Stigers: jeg ved ikke lige om I har kigget mine spørgsmål igennem så I har det at de ikke er blevet besvaret tilfredstillende endnu? Og hvor
mange som laver en kommentar og ikke et svar? Bare lige inden I angriber folk på den måde...
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. december 2009 - 23:34 #8
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/wampiro-uha?start=40

Som eksempel - det er ikke et angreb, men et faktum.
Avatar billede justrace Novice
19. december 2009 - 00:06 #9
Tjah, hvis jeg ser et spm. fra eks. 2005 bruger jeg nok ikke mange sek. på at finde en løsning. :)
Avatar billede Jensen DK Novice
19. december 2009 - 06:58 #10
Det er spørger der skal bede om et svar når han / hun har fået noget brugbart, wampiro-uha er ikke en jag vil bruge mange sekunder på at hjælpe.
Avatar billede Glykon360 Nybegynder
21. december 2009 - 01:47 #11
Håber det kan bruges....
02. januar 2010 - 22:07 #12
(Hvad endte denne så med ?)

Og alle de andre http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/wampiro-uha
Avatar billede store-morten Ekspert
31. januar 2010 - 00:10 #13
wampiro-uha
1.505 point ude?
Er det ikke tid til at lukke, og dele point ud?
Avatar billede store-morten Ekspert
02. juni 2010 - 20:08 #14
FAQ: Generel opførsel

Tjek din mail med jævne mellemrum, og gør det samme med dit spørgsmål. Hvis du stiller et spørgsmål, men ikke har tid til at læse svar i et stykke tid, så skriv det i indlægget, så folk ikke bliver sure over du ikke reagerer.