Avatar billede dudesicko Novice
22. december 2009 - 15:01 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Geninstallering af Lenovo computer

Hejsa

Jeg har brug for at vide, om der er indbygget et styresystem i Lenovo computere?
Hvis man skal geninstallere f.eks. en Acer, kan man trykke ALT+F11, så kommer man ind til re-installering. Er der det samme på en Lenovo computer? Og i givet fald: Hvad skal man så trykke på?

På forhånd tak!
Avatar billede haverslev Novice
22. december 2009 - 15:09 #1
Hvad hedder din IBM/Lenovo ?

De fleste har en "blå" thinkpad eller ThinkAdvance knap der blot skal trykke spå i opstarten.
http://www.pc.ibm.com/us/think/thinkvantagetech/rescuerecovery.html

http://www.pc.ibm.com/europe/think/en/rescue_and_recovery.html?europe&cc=europe
Avatar billede dudesicko Novice
22. december 2009 - 15:12 #3
Tak for dit bud. Jeg fandt ud af det selv... det var også ALT+F11 på den maskine.

GOd jul!
Avatar billede haverslev Novice
22. december 2009 - 15:18 #4
Vil mene at det KUN er F11  (ikke Alt+F11) :-)
God Jul herfra også :)
Avatar billede haverslev Novice
22. december 2009 - 15:20 #5
Copy/paste fra sidste link:

To Start the Product Recovery program, press F11

This message will stay on the screen for approximately 2 seconds, and it will be there every time the machine is started from a powered off state. If the F11 key is pressed while the message is displayed, then the system will enter the Service partition.