Avatar billede a_s0meone Nybegynder
22. december 2009 - 20:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

MPEG4 tuner

Jeg er ved at lede efter en tv tuner, da jeg flytter snart, og har 2 ret gamle tv, og har haft kabeltv indtil nu, men gider ikke betale for det der hvor jeg flytter hen, med det jeg gider se på tv'et.

Jeg har fundet denne Simatek digitale TV-modtager, men er i tvivl om den kan modtage det nye MPEG-4 signal.
der står godt nok "ISO MPEG 4" under afkodning, og pricerunner siger at den har HDTV (MPEG4)
Men kan den nu også det, eller er det kun MPEG2 den kan modtage her i danmark?

Håber der er nogle der kan hjælpe lidt, da det er en jungle at finde rundt i
Avatar billede poko1 Ekspert
22. december 2009 - 20:59 #2
Det kan den sikkert iso står for internationalt standard org.
i øvrigt må de ikke vildlede! og du har jo fortrydelses ret.
Avatar billede poko1 Ekspert
22. december 2009 - 22:44 #3
I øvrigt har jeg kigget på min den er magen til der står bare Medion er fra aldi og kostede 395,00 og så kan du se film du har downloadet på på USB harddisk og det virker
Avatar billede Jensen DK Novice
23. december 2009 - 06:34 #4
Der står ikke noget om at den har en tuner med MPEG4,og til prisen 152,00kr plus forsendelse skal du ikke regne med andet en den kun er DVB-T MPEG2.
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2009 - 08:03 #5
der kommer bl.a nye harddisk optagere og så videre med mpeg 4 og dvbc tuner tror jeg det hedder i starten af det nye år så vent lidt - de er til godkendels hos http://www.boxertv.dk/

m.v.h
Avatar billede a_s0meone Nybegynder
25. december 2009 - 14:39 #6
treatmenicer -> Jeg skal ikke have en boks med HDD optager, da jeg bare skal se DR og TV2, og kommer alligevel ikke noget spændende at optage på de kanaler, og boxertv er dyere end at tage den lille kabelpakke fra antenneforeningen når jeg bare vil have DR og TV2.

poko1 -> Kan du evt, tage et billede af din, så jeg kan se den, og evt. specs på den.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2009 - 16:31 #7
mon ikke tvtunere også skal godkendes samme sted - det var det du skaulle tænke over.

de kommer ca midt i februar i danmark
Avatar billede a_s0meone Nybegynder
05. maj 2010 - 09:37 #8
lukker
Avatar billede Jensen DK Novice
06. maj 2010 - 08:04 #9
Hvad endte det med?