Avatar billede spijon Nybegynder
24. december 2009 - 13:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Points til treatmenice pga forkert modtog.

God jul.

Grunden til jeg skriver er at treatmenice ha gjort mig opmærksom på en post for ca et år siden http://www.eksperten.dk/spm/861828 hvor jeg fik de points som han vist skulle ha haft.

Faktisk var det sidste gang jeg brugte eksperten her siden i går og havde ikke se eller vist at jeg faktisk havde fået de points - hvilke heller ikke interesserer mig så meget.

Og kan anbefale dig fx gmail hvis du ikke modtager "svar" fra post i fremtiden.

Men om du tilgiver eller glemmer er helt op til dig - men her kan du få de 200points som du vist burde ha haft.

Hvis du bare laver et svar i post treatmenice så får du points.

Glædelig jul og godt nytår til alle som hjælper.
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2010 - 08:26 #1
vi lukker den
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2010 - 08:21 #2