Avatar billede 1947viggo Praktikant
25. december 2009 - 17:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Office 2007 Outlook

Jeg har lige fået ny computer og har problemer med at få mail til at køre den vil ikke godkenne adgangskoden fra energimidt som jeg brugte i den gamle computer med Outlook exprees hvad gør man her i jul?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
26. december 2009 - 07:49 #1
bruger det rigtige brugernavn og password, og mail server indstillinger
Avatar billede giweo Juniormester
26. december 2009 - 09:22 #2
og husker forskel på store og små bogstaver.

Henter evt dette http://www.snadboy.com/RevelationV2.zip der kan oversætte ****  til læsbare tegn i det gamle postprogram, så du er helt sikkert på koden.
Avatar billede 1947viggo Praktikant
26. december 2009 - 11:17 #3
I dag kører det bare, jeg ved ikke hvad der kan være galt, måske fra energimidt. LEngelhardt og jonah.hex i ønskes en fortsat go' jul
Hilsen
Viggo
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
26. december 2009 - 11:35 #4
ja ja den er god med dig