Avatar billede vonb Nybegynder
26. december 2009 - 22:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hurtigste måde at rippe en CD på

Jeg skal til at digitalisere hele min cd samling. Da den er på lidt over 700 albums og jeg ikke ønsker at bruge resten af mit liv på det, vil jeg høre om nogen derude kender den ultimative hurtigste måde at gøre det på?

Jeg er startet ud med Itunes, men det tager simpelthen for lang tid. Jeg er også godt klar over at det er afhængigt af hvor hurtigt mit drev er, samt cpu'en.

Any tips?
Avatar billede spolten Nybegynder
26. december 2009 - 22:35 #1
Hvis det er pc har jeg brugt Windows Media Player og lavet dem til MP3 det kører bare se evt en guide her

http://www.digitaltrends.com/how-to/how-to-rip-cds-with-windows-media-player-11/

Jacob
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2009 - 22:37 #2
Avatar billede chalde Seniormester
27. december 2009 - 00:50 #3
Jeg holder mig personligt altid til CDEX: http://cdexos.sourceforge.net/ (gratis, inkl. cddb) og rip i en høj bitrate.
10. september 2010 - 09:17 #4
(Er du stadig igang ?)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. september 2010 - 18:23 #5
Eller også er han/hun ikke startet.
10. september 2010 - 19:35 #6
(Det tager jo også sin tid med lidt over 700 albums *G*)
Avatar billede vonb Nybegynder
25. oktober 2010 - 12:10 #7
Jeg valgte en anden løsning.

At opgive projektet. Det tager simpelthen for lang tid og kræver alt for meget arbejde.