Avatar billede bjarnebf1968 Novice
29. december 2009 - 17:33 Der er 14 kommentarer

windows 7 update

Hej.
Jeg har et lille problem med win 7 updatesiden. Jeg ved ikke lige hvordan man tilføjer et billed her, så jeg prøver på at forklarer det så godt som muligt.
På selve siden, når jeg trykker på windows update i kontrolpanel, er der ikke nogen oplysninger af nogen art. Der er en bjælke hvor det store grønne skjold med fluebenet er, men inde i bjælken står der : #elementModuleHeaderText#
Det står exact som jeg har skrevet det. Der er ingen knapper og ingen oplysninger om hvad der er blevet updateret. Jeg håber nogen kan hjælpe.

MVH
Bjarne

Mainboard :        MICRO-STAR INTERNATIONAL CO
Chipset :        AMD 790X
Processor :        AMD Athlon II X2 250 @ 3000 MHz
Physical Memory :    8192 MB
Video Card :        NVIDIA GeForce GT 220
Network Card :    RTL8168/8111 PCIe Gigabit Ethernet Adapter
Operating System :    Windows 7 Home Premium Home Edition (x64)
DirectX :        Version 11.00
Windows Performance Index :    5.9
Avatar billede tiger_dk Mester
29. december 2009 - 18:09 #1
Det er godt nemmere hvis man ser et billede af det !

For at gøre det således, skal du gøre således:

Tryk på Prt Scr (Print screen) som du finder på dit tastertur, oppe i højre hjørne, den tager et billede af det der er på skærmen. Inden du trykker på den, skal du der inde hvor problemet opstår, når de ting du beskriver i teksten ovenover er på skærmen, trykker du på Prt Scr., der efter går du ned i start-programmer-tilbehør-paint , når du er idne i paint, trykker du på redigere og vælg Sæt Ind. Når billedet er kommet frem, vælger du Filer og vælg Gem som, så kalder filnavnet et eller andet, gem det i JPEG. Når du har gem billedet, skal du have det uploadet, så vi kan se det, gå ind på denne side http://www.zeroup.dk/ og vælg gennemse.. find billedet og tryk på upload fil, så kommer der sikkert en webadresse, smæk den her ind, så kan vi se billedet !
Avatar billede bjarnebf1968 Novice
29. december 2009 - 18:30 #2
Nå sådan tilføjer man et billed. Jeg har ellers et par stykker på harddisken men kunne ikke finde knappen med tilføj fil.

http://Zeroup.dk/get/automatisk odt-windows 703.jpg

Der er 5 forskellige koder, så nu tog jeg hotlink koden.

MVH
Bjarne
Avatar billede bjarnebf1968 Novice
29. december 2009 - 18:33 #3
ups.... det virkede ikke. Her er nogel andre.

http://Zeroup.dk/get/automatisk odt-windows 703.jpg
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2009 - 20:25 #4
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/75192/

Jeg ved det er et træls problem, men kan du ikke lige nøjes med at spørge eet sted ad gangen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2009 - 20:27 #5
Har du afprøvet sfc /scannow som du har fået foreslået her: http://www.sevenforums.com/performance-maintenance/48570-windows-7-update.html ???
Avatar billede bjarnebf1968 Novice
29. december 2009 - 20:28 #6
øh... jo. Jeg har vidst ikke spurgt om noget andet, men måske det er et forkert sted jeg har spurgt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2009 - 20:29 #7
http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/971058

Windows 7 er ikke nævnt, men har lige prøvet selv at køre programmet og det brokker sig ikke - prøv det og meld tilbage om det virker!
Avatar billede bjarnebf1968 Novice
29. december 2009 - 20:38 #8
Undskyld men jeg var ikke klar over at alle de her forums hang sammen. Her er resultatet af denne scan.

http://Zeroup.dk/get/komandopromt sfc scan10.jpg
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2009 - 20:51 #9
Det gør de skam heller ikke.
Hvad med #7 ?
Avatar billede bjarnebf1968 Novice
29. december 2009 - 21:35 #10
Jeg har linket til et billed. Det er taget efter jeg har kørt en scan. Den har ikke fixet noget.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2009 - 22:12 #11
Jeg snakker om indlæg #7
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2009 - 22:12 #12
Skrevet tir. d. 29. december 2009 kl. 20:29:25| #7
john_stigers (166.910 point)
www.olddevils.dk
http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/971058

Windows 7 er ikke nævnt, men har lige prøvet selv at køre programmet og det brokker sig ikke - prøv det og meld tilbage om det virker!
Avatar billede bjarnebf1968 Novice
29. december 2009 - 22:35 #13
Hej.
Nej det hjalp ikke. Nu har siden skiftet farve.

http://Zeroup.dk/get/automatisk odt-windows 7 0218.jpg

Og hvis jeg trykker på start, er det samme orange skjold på knappen "sluk computeren".
Avatar billede Ladyrose Nybegynder
31. marts 2010 - 14:49 #14
Hej eksperter.

Jeg har præcis samme problem som Bjarne har beskrevet. Nu har jeg været rundt på mange forskellige forums og har læst svar(eller mangel på samme), samt kontaktet support til min computer uden hjælp, men jeg har svært ved at acceptere at jeg skal geninstallere hele min computer for at få det til at virke igen. Jeg har kørt sfc /scannow og den fix John har linket til uden at det løste nogen problemer.
Findes der andre muligheder jeg kan prøve inden jeg går igang med geninstallation?

På forhånd tak