Avatar billede zaico Nybegynder
29. december 2009 - 21:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installer win 7 men den tror der er et arabisk tastatur tilsluttet

Hej alle

Jeg er ved at installere Windows 7 på en PC og når jeg når dertil hvor jeg skal indtaste password og bagefter produktnøglen skriver den arabiske karakterer og ikke unicode eller abc karakterer som vi kender dem.. lidt svært at indtaste en produktnøgle når den ikke skriver ABC i feltet...

er der nogle der kan hjælpe mig?

jeg har prøvet at genstarte maskinen og en masse andet.. er ved at være tør for ideer..
Avatar billede poko1 Ekspert
29. december 2009 - 21:55 #1
har du glemt at vælge under opstart?
Avatar billede spijon Nybegynder
29. december 2009 - 22:00 #2
Ville nok geninstallere Windows og vælge Dansk under install :)
Avatar billede zaico Nybegynder
29. december 2009 - 22:02 #3
det er jeg nu ellers meget sikker på jeg valgte da jeg gik igang men det kan da godt være det er det nemmeste
Avatar billede poko1 Ekspert
29. december 2009 - 22:03 #4
Du kan godt starte forfra du får så bare en mappe du kan delete bagefter!
Avatar billede zaico Nybegynder
16. februar 2011 - 01:42 #5
lukket