Avatar billede ghost1026 Nybegynder
29. december 2009 - 23:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tinymce - overføre data fra en filedialog til en anden - parent <--- child

Hej

ved ik helt om det gir mening, men sikker på det hvis man har arbejdet med Tinymce wysiwyg

jeg har en link dialog og i den åbner jeg så en ny dialog , herfra vælger jeg så en fil i min liste og den skal så sende fil id tilbage til et input felt i parent dialog..

Har søgt vidt og bredt uden held , der ligger et eksempel i deres egen dokumentation , men det virker ikke - også andre der har prøvet..

Håber der er en der har et svar - ved det kan lade sig gøre :)
Avatar billede ghost1026 Nybegynder
30. december 2009 - 00:16 #1
Avatar billede intenz Novice
01. januar 2010 - 15:12 #2
Det ville nok hjælpe lidt hvis du skrev hvad fejlen var, udover at det ikke virker...

Det ville nok også hjælpe med et link til dig eksempel, det er nok de færreste der gider downloade og sætte alt det op du skriver for at hjælpe dig.

Herudover linket du til et eksempel med både v. 2 og 3, her ville det nok også hjælpe at skrive hvilken version du bruger.
Avatar billede ghost1026 Nybegynder
04. januar 2010 - 09:10 #3
Hej
Ja måske det var lidt sparsomt med info jeg kom med da jeg oprettede indlægget

jeg har en samlet tråd her

http://tinymce.moxiecode.com/punbb/viewtopic.php?pid=67400#p67400

problemet er løst, men hvis andre skulle have problemer med noget i samme stil er de velkommen til skrive til brian.johannesen@gmail.com

det er version 3.x jeg benytter..

linket ovenover beskriver hvordan du laver laver dine egne popups i tinymce og hvordan du returnerer værdier tilbage.