Avatar billede 1947viggo Praktikant
30. december 2009 - 20:20 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

HP Scanjet 3400C

Jeg kan ikke finde en driver til vores HP scanner, vi har Windows 7 Prof. på vores nye computer
Avatar billede spijon Nybegynder
30. december 2009 - 20:28 #1
http://h41112.www4.hp.com/promo/win7web/printer-support/us/en/scanjet.html

Prøv at lade windows finde driver via windows update.
Avatar billede spijon Nybegynder
30. december 2009 - 20:30 #2
Så på det forkert model nr - den er ikke understøttet af HP / windows7.

Ser lige efter et program der reddede mig engang.
Avatar billede spijon Nybegynder
30. december 2009 - 20:35 #3
Det er dog ikke gratis men VueScan plejer at virke - du kan starte med trial versionen.

Bruger den selv til VueScan en gammel scanner :)
Avatar billede spijon Nybegynder
30. december 2009 - 20:38 #4
Du kan også prøve silverfast de har også en trial version. http://www.silverfast.com/show/downloads-start/en.html
Avatar billede spijon Nybegynder
30. december 2009 - 21:11 #6
Det skal være Windows 7 Professional/Ultimate for man kan bruge XP mode.

Men havde helt glem den funktion da jeg selv legede med min gamle scanner.
Avatar billede haverslev Novice
30. december 2009 - 21:49 #7
tja, spørger skriver vi har Windows 7 Prof. på vores nye computer
Avatar billede spijon Nybegynder
31. december 2009 - 11:21 #8
#7 haverslev: Jeg sidder vist og sover :)
Avatar billede 1947viggo Praktikant
31. december 2009 - 11:51 #9
Hej!
Det er ikke Windows 7 Professional/Ultimate kun Proffessionel
Avatar billede 1947viggo Praktikant
01. januar 2010 - 10:43 #10
Jeg kan ikke få det til at virke,er der en der en af jer der havde et nytårsforsæt at den skal virke,
Viggo
Avatar billede haverslev Novice
02. januar 2010 - 14:39 #11
Har du installeret dette ?
og derefter installeret XP driveren til din scanner

http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx
Avatar billede 1947viggo Praktikant
03. januar 2010 - 17:50 #12
Haverslev!
Hvad sker der med Windows 7 når man henter Virtual-pc bliver den anderledes?
Avatar billede haverslev Novice
03. januar 2010 - 18:03 #13
Der sker det, at du får ligesom en "ekstra" lille windows version lagt ind - dog kun virtuelt og den bruger langt de fleste af windows 7 filerne der allerede er lagt ind til at køre med.
Dog indeholder den nogle XP filer og derved kan den bruge drivere/programmer der er skrevet/udgivet til XP

Det betyder IKKE at maskinen vil køre som XP efterfølgende - den vil køre som Win7 maskine, det er blot for at "snyde" win7 til at kører med andet end det der er beregnet direkte for win7
Det vil så i dette tilfælde kun bruges til at køre driver/program til scanner.