Avatar billede susej14 Novice
02. januar 2010 - 11:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Passwordet til åbning af bærbar glemt

Hvordan nulstiller jeg mit login password til min PC?
02. januar 2010 - 12:07 #1
BIOS login ?

eller

OS login ?

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---
02. januar 2010 - 12:10 #2
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/susej14 ??? (Dem der ikke er grønne...)
De tidligere spørgsmål bør/skal du pænt vende tilbage til... http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2010 - 15:42 #3
3.175 point ude...???

Hvordan kan det være? Får du ikke mail fra eksperten, glemmer du dine oprettede spørgsmål eller er der en 3. grund?
Avatar billede susej14 Novice
02. januar 2010 - 18:00 #4
Undskylder at jeg ikke har kontrolleret mine mails fra Eksperten, det er faktik mit nytårsforsæt ...SS...

Angående login på min bærbar:
OS = ved jeg desværre ikke helt hvad er!
Bios = der kan jeg sagtens nulstille mit password.

Mvh.

Janni
02. januar 2010 - 19:29 #5
1) Hvilket STYRESYSTEM (OS) kører du med på PC'en -> Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

((Jeg vender måske tilbage når der er flere 'grønne' i listen -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/susej14 ))
Avatar billede susej14 Novice
03. januar 2010 - 00:43 #6
Windox XP
Hvordan får jeg "flere grønne" på listen?
Avatar billede gunfar Nybegynder
03. januar 2010 - 00:53 #7
Avatar billede vejmand Juniormester
03. januar 2010 - 01:16 #8
Hvordan får jeg "flere grønne" på listen?

Ved at lukke dem!!!

Hvis der ikke er lagt et "Svar", bér du hjælperen om at sende "Svar".
Hvis spørgsmålet er "død" uden hjælp, sender du selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.

Du sender et "svar" ved at flytte den lille prik oven over boksen, du skriver i.

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.