Avatar billede jesperdyhr Praktikant
04. januar 2010 - 08:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows key + E starter først efter 60 sekunder (WIN XP Sp 3)

Hej eksperter

Pludselig starter min explorer først efter en lang ventetid, når jeg trykker på winkey + E. Samtidig fryser den blå "taskbar" i bunden, mens alle ikoner på skrivebordet stadig er aktive.
Når jeg trykker win + E sker der intet - dog bliver den blå bundbjælke inaktiv og der går op til 120 sekunder før explorer starter.

PC'en opfører sig umiddelbart normalt - men jeg er jo bange for at det kan være en virus eller lignende. Faktisk har jeg oplevet samme problem på andre pc'ere i familien tidligere og har måtte reinstallere for at løse det.
Avatar billede Jensen DK Novice
04. januar 2010 - 08:33 #1
Har du prøvet at reparere IE?
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Kør programmet, klik på "Tools" knappen (billede af en hammer), marker følgende punkt, og klik på "GO"

Repair permissions
Repair/reintstall IE
Dette passer til XP.
Avatar billede Jensen DK Novice
04. januar 2010 - 08:35 #2
Hjælper det ikke så prøv.
Start explorer og gå i funktioner internetindstillinger-avanceret og nulstil.
Genstart IE.
Avatar billede jesperdyhr Praktikant
06. januar 2010 - 20:13 #3
Hej Silbidor

Jeg har selv løst det - tror jeg. Der var blevet oprettet en automatisk printer og shared drev på en PC, der ikke eltid er på netværket.

Jeg har fjernet disse "forbindelser" og nu ser det ud til at alt er ok igen.

Send blot et svar - så får du point for din deltagelse...
Avatar billede Jensen DK Novice
07. januar 2010 - 06:34 #4
Ok mange tak.