Avatar billede bepo Nybegynder
10. januar 2010 - 10:36 Der er 11 kommentarer

Foretrukne forsvundet fra startside - HJÆLP!

Mine favoritter/foretrukne er forsvundet fra startsiden. Når jeg forsøger at åbne menuen er den tom, der kommer en meddelelse om at placeringen ikke er tilgængelig - sådan ser den ud:

C:\Users\elseogbent\Favorites\Favorites\Favorites\Favorites\Favorites\Favorites\Favorites

Dog findes der adskellige, mere eller mindre ens, versioner af mine favoritter i Stifinderen. Har forsøgt at slette nogle af dem, dog uden held - de genopstår efter sletning. Kan det være noget med navneforvirring; Favoritter, Favorites, Foretrukne?

På forhånd tak.
BEPO
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. januar 2010 - 10:42 #1
Prøv at resette din browser.

Luk alle browservinduer ned.
Kontrolpanelet > internetindstilliger > faneblad avanceret > klik på nulstil > klik på nulstil i det nye vindue > klik på luk til sidst.

Se om det virker
Avatar billede bepo Nybegynder
11. januar 2010 - 08:54 #2
Tak for svaret til dragonknight - men hvad kan konsekvensen af resetting være, vil fordelen være større end omkostningerne?
Følger jeg dit råd advarer systemet mod dette.
Avatar billede dragonknight Juniormester
12. januar 2010 - 00:07 #3
Opsætningen af browseren bliver ført tilbage til den tilstand den var ved installation.

Du kan have google eller bing søgemaskiner. som du efterfølgende skal aktivere igen, hvis du ønsker at anvende dem. Derudover vil din start side blive microsoft, ganske som da browseren blev installeret, men det kan du også efterfølgende ændre.
Avatar billede dragonknight Juniormester
12. januar 2010 - 00:08 #4
Den advarer ikke mod at gøre det, men underretter dig om konsekvensen af en nulstilling.
Avatar billede bepo Nybegynder
12. januar 2010 - 08:13 #5
Prøvede dit forslag, men jeg kan stadig ikke få mine Foretrukne frem på startsiden.
Avatar billede dragonknight Juniormester
13. januar 2010 - 00:53 #6
Hvordan ser det ud der hvor IE gemmer favoritterne ?

De skal gerne ligge under bruger >  "brugernavn" > favoritter hvis du har Vista eller Win7
Avatar billede bepo Nybegynder
15. januar 2010 - 17:35 #7
Har taget et billede af stien med digitalcamera men hr endnu ikke fundet ud af om det kan indsættes her - jeg arbejder på sagen!
15. januar 2010 - 19:30 #8
... skriv af præcist som du ser på dit billed ...

(Der kan som standard ikke indsættes billeder ell. lign. direkte her på Eksperten.dk )
Avatar billede bepo Nybegynder
15. januar 2010 - 20:16 #9
Det er svært at beskrive, i stedet har jeg forsøgt at tænke kreativt og måske lidt utraditionelt. Selv om de er uskarpe, ses det måske, at favorites/favoritter optræder både i top og i bund af træstrukturen. Se billederne her:

http://www.dba.dk/fritz-henningsen-smuk-tre/id-64199244/
15. januar 2010 - 21:39 #10
Øhhh - What ???
Avatar billede bepo Nybegynder
16. januar 2010 - 19:18 #11
Tak for forsø på hjælp til alle!