Avatar billede safesite Nybegynder
11. januar 2010 - 12:58 Der er 1 løsning

Hvilken opgradering til Adobe CS skal vælges og hvor kan den findes bedst/billigst?

Hej,

sidder med et lille problem på arbejdet.

Vi har installeret Adobe CS pakken (den hvor Photoshop er stadigvæk 5.5'eren!) hvilken er rimelig gammel i forhold til hvad vi har brug for i dag og jeg er blevet sat til, at finde ud af hvordan vi bedst opgraderer til CS4-versionen fra det vi har nu.

Jeg har været lidt rundt på edbpriser.dk og set en del opgraderinger men siden CS versionen jo er ret forældet er jeg ikke helt sikker på hvilken af dem på listen er bedst og tage.

Jeg kan godt se, at forskellen er at nogle er på norsk, svensk, dansk eller engelsk og ligeledes enten til Mac eller PC men derudover har jeg talt med Adobe Danmark og de har oplyst mig om, at der er forskel på steps i opgraderingspakkerne da der nogle gange skal flere af disse steps til ift. pakkerne når versionen er så gammel og nogle af pakkerne derfor måske ikke kan bruges til, at komme op på CS4-versionen.

Dette vil vi selvfølgelig helst undgå og derfor har jeg brug for den rette betegnelse.

Vi har den nuværende CS pakke installeret på 3 pc'ere og den er på dansk. Den fremtidige version skal altså også være på tre pc'ere og den må enten være på dansk eller engelsk.

Jeg har yderligere set på amazon.co.uk at versionerne på engelsk er prismæssigt meget fordelagtige men også her er jeg i tvivl om hvilken opgraderingspakke er den rette.

Kan nogen kaste lys over sagen?

På forhånd, mange tak for enhver henvendelse. :-)
Avatar billede safesite Nybegynder
13. september 2010 - 12:42 #1
- Lukning af tråden -