Avatar billede mrs Nybegynder
11. januar 2010 - 16:10 Der er 6 kommentarer

Windows XP fryser efter et stykke tid

Hej,

Jeg har computer med win xp pro sp3.
Efter et stykke tid fryser skærmen. Der kan ikke klikkes på ikoner og når musen (som kan bevæges rundt) kommer over proceslinien vises et timeglas.
Jeg har kørt en HijackThis:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\TPSrv.exe
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
C:\PROGRAMMER\PANDA SECURITY\PANDA INTERNET SECURITY 2009\WebProxy.exe
C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe
C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\PsCtrls.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\PavFnSvr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Panda Security\PavShld\pavprsrv.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\PsImSvc.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\PskSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
C:\Programmer\Retrospect\Retrospect 7.6\retrorun.exe
C:\Programmer\Fælles filer\SafeNet Sentinel\Sentinel Protection Server\WinNT\spnsrvnt.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\pavsrv51.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\AVENGINE.EXE
c:\programmer\panda security\panda internet security 2009\firewall\PSHOST.EXE
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\WgaTray.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\APVXDWIN.EXE
C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\ZCfgSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Intel\WirelessCommon\iFrmewrk.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\wcescomm.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
C:\Programmer\TomTom HOME 2\HOMERunner.exe
C:\PROGRA~1\MICROS~4\rapimgr.exe
C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\VolumeWatcher\SPUVolumeWatcher.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\SRVLOAD.EXE
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\PavBckPT.exe
C:\DOCUME~1\ANDERS~1\LOKALE~1\Temp\Google Toolbar\gtb2.tmp.exe
\?\C:\WINDOWS\system32\WBEM\WMIADAP.EXE
C:\Documents and Settings\Anders Birck\Skrivebord\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\5.3.4501.1418\swg.dll
O2 - BHO: Google Dictionary Compression sdch - {C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_B7C5AC242193BB3E.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [InCD] C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LUPGCONF] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2005\LUpgConf.exe" /RunOnce:4_02_02
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\Inicio.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IntelZeroConfig] "C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\ZCfgSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IntelWireless] "C:\Programmer\Fælles filer\Intel\WirelessCommon\iFrmewrk.exe" /tf Intel Wireless Tray
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\wcescomm.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Picasa Media Detector] C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
O4 - HKCU\..\Run: [TomTomHOME.exe] "C:\Programmer\TomTom HOME 2\HOMERunner.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Picture Motion Browser Media Check Tool.lnk = C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\VolumeWatcher\SPUVolumeWatcher.exe
O4 - Startup: spywareblaster.lnk = C:\Programmer\SpywareBlaster\spywareblaster.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1218716026106
O16 - DPF: {B9F79165-A264-4C4A-A211-133A5E8D647F} (F-Secure Health Check 1.1) - http://support.f-secure.com/enu/home/onlineservices/fshc/fscax.cab
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.DLL
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: InCD Helper (InCDsrv) - Nero AG - C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Panda Software Controller - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\PsCtrls.exe
O23 - Service: Panda Function Service (PAVFNSVR) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\PavFnSvr.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Fælles filer\Panda Security\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda On-Access Anti-Malware Service (PAVSRV) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\pavsrv51.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Panda Host Service (PSHost) - Panda Software International - c:\programmer\panda security\panda internet security 2009\firewall\PSHOST.EXE
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Security S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\PsImSvc.exe
O23 - Service: Panda PSK service (PskSvcRetail) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\PskSvc.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: Retrospect Launcher (RetroLauncher) - EMC Corporation - C:\Programmer\Retrospect\Retrospect 7.6\retrorun.exe
O23 - Service: Retrospect Helper - EMC Corporation - C:\Programmer\Retrospect\Retrospect 7.6\rthlpsvc.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless WiFi Service (S24EventMonitor) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: Sentinel Protection Server (SentinelProtectionServer) - SafeNet, Inc - C:\Programmer\Fælles filer\SafeNet Sentinel\Sentinel Protection Server\WinNT\spnsrvnt.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Panda TPSrv (TPSrv) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\TPSrv.exe

--
End of file - 11668 bytes

Håber der er lidt hjælp at hente i dette.

mvh Martin
Avatar billede Krist29 Nybegynder
11. januar 2010 - 16:42 #1
Dette er vist noget lignende....:
http://www.eksperten.dk/spm/279846
11. januar 2010 - 17:16 #2
... som er en ret gammel sag !!!

---

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

---
Avatar billede Jensen DK Novice
12. januar 2010 - 07:08 #3
Kan være et varmeproblem, har du prøvet at rense dyret? se her hvordan.
http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/rens_taern.htm
Avatar billede mrs Nybegynder
13. januar 2010 - 20:12 #4
Hej,

Der er tale om en bærbar computer.

Hijackthis:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\TPSrv.exe
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
C:\PROGRAMMER\PANDA SECURITY\PANDA INTERNET SECURITY 2009\WebProxy.exe
C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe
C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\PsCtrls.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\PavFnSvr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Panda Security\PavShld\pavprsrv.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\PsImSvc.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\PskSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
C:\Programmer\Retrospect\Retrospect 7.6\retrorun.exe
C:\Programmer\Fælles filer\SafeNet Sentinel\Sentinel Protection Server\WinNT\spnsrvnt.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\pavsrv51.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\AVENGINE.EXE
c:\programmer\panda security\panda internet security 2009\firewall\PSHOST.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\WgaTray.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\APVXDWIN.EXE
C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\ZCfgSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Intel\WirelessCommon\iFrmewrk.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\wcescomm.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
C:\Programmer\TomTom HOME 2\HOMERunner.exe
C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\VolumeWatcher\SPUVolumeWatcher.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\SRVLOAD.EXE
C:\PROGRA~1\MICROS~4\rapimgr.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\PavBckPT.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jucheck.exe
C:\Documents and Settings\Anders Birck\Skrivebord\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\5.4.4525.1752\swg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [InCD] C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LUPGCONF] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2005\LUpgConf.exe" /RunOnce:4_02_02
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\Inicio.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IntelZeroConfig] "C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\ZCfgSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IntelWireless] "C:\Programmer\Fælles filer\Intel\WirelessCommon\iFrmewrk.exe" /tf Intel Wireless Tray
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Malwarebytes' Anti-Malware] C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe /install /silent
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\wcescomm.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Picasa Media Detector] C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
O4 - HKCU\..\Run: [TomTomHOME.exe] "C:\Programmer\TomTom HOME 2\HOMERunner.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Picture Motion Browser Media Check Tool.lnk = C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\VolumeWatcher\SPUVolumeWatcher.exe
O4 - Startup: spywareblaster.lnk = C:\Programmer\SpywareBlaster\spywareblaster.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Google Sidewiki ... - res://C:\Programmer\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_60D6097707281E79.dll/cmsidewiki.html
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1218716026106
O16 - DPF: {B9F79165-A264-4C4A-A211-133A5E8D647F} (F-Secure Health Check 1.1) - http://support.f-secure.com/enu/home/onlineservices/fshc/fscax.cab
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.DLL
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: InCD Helper (InCDsrv) - Nero AG - C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Panda Software Controller - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\PsCtrls.exe
O23 - Service: Panda Function Service (PAVFNSVR) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\PavFnSvr.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Fælles filer\Panda Security\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda On-Access Anti-Malware Service (PAVSRV) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\pavsrv51.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Panda Host Service (PSHost) - Panda Software International - c:\programmer\panda security\panda internet security 2009\firewall\PSHOST.EXE
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Security S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\PsImSvc.exe
O23 - Service: Panda PSK service (PskSvcRetail) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\PskSvc.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: Retrospect Launcher (RetroLauncher) - EMC Corporation - C:\Programmer\Retrospect\Retrospect 7.6\retrorun.exe
O23 - Service: Retrospect Helper - EMC Corporation - C:\Programmer\Retrospect\Retrospect 7.6\rthlpsvc.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless WiFi Service (S24EventMonitor) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: Sentinel Protection Server (SentinelProtectionServer) - SafeNet, Inc - C:\Programmer\Fælles filer\SafeNet Sentinel\Sentinel Protection Server\WinNT\spnsrvnt.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Panda TPSrv (TPSrv) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Internet Security 2009\TPSrv.exe

--
End of file - 11768 bytes

Malware:
Malwarebytes' Anti-Malware 1.44
Database version: 3554
Windows 5.1.2600 Service Pack 3
Internet Explorer 8.0.6001.18702

mbam-log-2010-01-13 (18-20-45).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|F:\|)
Objekter skannet: 198008
Tid tilbagelagt: 52 minute(s), 32 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)
Avatar billede Jensen DK Novice
14. januar 2010 - 07:03 #5
En bærbar kan også være beskidt indvendig.
14. januar 2010 - 08:18 #6