Avatar billede dennis_sorensen Praktikant
12. januar 2010 - 11:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook hurtigsøgning virker ikke

Jeg har ofte problemer med min outlook (2007) hurtigsøgning. Når jeg søger efter mails er søgeresultaterne mangelfulde eller kommer slet ikke frem selvom mails ligger i indbakken.

Jeg har sat den til at søge i alle mapper. Jeg har i flere omgange prøvet at genindexere via kontrolpanelet, men det hjjælper ikke.

Jeg kører med windows 7.

Findes der en add-on eller lign. til outlook som kan hjælpe med dette problem?
Avatar billede madand Nybegynder
12. januar 2010 - 13:02 #1
Jeg har også haft det problem med outlook.
Syntes så heller ikke deres søgningen foregår ret hurtigt.

jeg har afhjulpet problemer med Google Desktop Search.
Det er godt nok ikke et Addon til Outlook, men den kan søge i alle dine mails og personal folders.

http://desktop.google.com/

Du får nok ikke brug for sidebar'en der følger med..
Avatar billede dennis_sorensen Praktikant
12. januar 2010 - 13:12 #2
Hej.

Tak for det.

Du bedes oprette et "svar". Så kan jeg give dig point. :)
Avatar billede madand Nybegynder
12. januar 2010 - 17:14 #3
Svar :)