Avatar billede henrik.s. Nybegynder
13. januar 2010 - 18:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Iphone 3GS + kalender

Hej med jer.

Jeg har en Iphone 3GS.

Når jeg synkroniserer den med min Outlook kalender på PC foregår dette normalt uden problemer.

Problemet er:

Hvis jeg laver en aftale på min PC der er sat til at vare hele dagen, så kommer aftalen over på Iphone til den foregående dag.

Har feks. lige hentet ugenumre (http://macphone.dk/ugenr/ )
De er en hel uge forkerte. Altså uge 6 viser de nye hentede ugenumre som uge 5.

Nogen der har en ide´ til hvad jeg har gjort forkert?

Vh.  Henrik
Avatar billede Bo76 Nybegynder
05. april 2010 - 21:53 #1
Hej Henrik

Har netop fået samme problem som dig med fejl i synkroniseringen af Iphone og Outlook.

Har søgt og søgt på nettet for hjælp eller folk med samme problem, og har langt om længe funde denne artikel af dig.

Håber du har fået løst problemet og håber du kan give mig en hjælpende hånd.

Mvh. Bo
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
06. april 2010 - 15:29 #2
Hej Bo.

Jeg har løst problemet ved at lave aftalerne fra 1 minut over midnat. Så bliver de vist på den rigtige dato.
Men mystisk er det sgu´.

Gi´ endelig lyd fra dig hvis du får løst problemet på et tidspunkt.

Vh.  Henrik
Avatar billede Bo76 Nybegynder
06. april 2010 - 15:54 #3
Hej igen Henrik

det er da en mulighed, men fejlen burde være til at rette. Kan se du også følger den anden debat om samme emne, så lad os blive í den nyeste debat.
Avatar billede ubbesen77 Nybegynder
11. april 2010 - 09:15 #4
Hej

Jeg melder mig i koret. Det er dybt irreterende at den springer en dag tilbage! ER der nogle der er gode til engelsk og kan søge problemet der?

Jeg vil rette en henvendelse til appel dk og se om de kan lave en ændring af det.

Håber en finder et svar

Peter
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
16. april 2011 - 19:45 #5
...