Avatar billede SmokeyJoe Novice
15. januar 2010 - 00:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PC Shutdown?

Hej Eksperter.
Jeg har lige været ude for noget meget mærkeligt. Jeg sad på denne pc og pludselig sagde det en for for ''skrat'' i mine højttalere, derefter går min pc ud, og så tænder den i et kort sekund igen, og går ud. Plus at lyset går ud i mit motherboard. Jeg prøver at tabe kablet ud af min strømforsyning, osv. men der kommer ingen lys i. Så tager jeg alle kabler ud af den, og flytter den ind i et andet rum, og sætter kun strømkablet i, og så er der pludselig lys i, igen. Nu har jeg sat den ind i det oprindelige rum igen, og sat mine ting i igen, og så virker den uden problemer igen. Nogen der kan give mig en forklaring på hvad der kunne være sket der?
På forhånd tak.
Avatar billede poko1 Ekspert
15. januar 2010 - 00:45 #1
Det er sikkert et varme problem hvor thermosikringen i PSU er slået fra! når den bliver kold slår den til igen! det kunne tyde på at en ordentlig rensning måske er på tide!
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2010 - 07:25 #2
det kan du ikke være bekendt
er der nogen spørgsmål du vender tilbage til

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/blackmonday

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede poko1 Ekspert
15. januar 2010 - 08:43 #3
:*) Jeg sletter overvågning!
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2010 - 13:29 #4
poko1 stop så det brug af udråbstegn. Det er til at blive vanvittig af.
Avatar billede off-line Nybegynder
15. januar 2010 - 16:57 #5
Ja det er trist at Eksperten accepterer at brugere som blackmonday
kan opføre sig så tarveligt, som #2 påviser.
Avatar billede SmokeyJoe Novice
29. januar 2010 - 00:18 #6
Lukket - Det var kun et problem, der forekom en gang.
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2010 - 08:23 #7
jamen hvad med resten

dem må du forholde dig til

du får ikke hjælp herinde før de er lukket eller behandlet

jeg vil opfordre til alle at holde øje med nye spørgsmål og gøre noget ved det ellers er vi alle til grin - man ved ikke om de kan bruge det til noget.