DOS scribt uden at åbne vindue
HejsaJeg har begået et lille DOS-scribt.
Det køre på Visat um64.
Scribtet køre fejlfrit - jeg kunne blot godt tænke mig at når scribtet blev aktiveret så blev der ikke åbnet et vindue.
Hvordan fixer jeg lige den?
Hilsen
IDa
