Avatar billede Sandermann Nybegynder
19. januar 2010 - 13:37 Der er 2 kommentarer

Kan ikke få DVD ud af min Lumatron DVDCR-15

Har indsat en DVD med ca. 1,3 GB JPEG-filer i min Lumatron DVDCR-15 afspiller. Den siger Hello og går derefter direkte til Please wait. Således ingen kontakt til/fra fjernbetjeningen. Efter 7 timer i Please wait stadiet sulkkede jeg for apparatet.
Hvad kan jeg gøre for at få DVD'en ud?????
Taknemmelig for svar.
Venlig hilsen
Sandermann
Avatar billede claes57 Ekspert
19. januar 2010 - 13:46 #1
på pc'er er der lige under skuffen til dvd et lille hul. Det er der nok også på din maskine.
Tag en papirclips, ret den ud og før den lige ind i hullet - efter ½-1 cm er der lidt modstand - tryk lidt til, og skuffen glider lidt ud - så kan du trække den ud resten af vejen.
Avatar billede Jeanne Praktikant
09. december 2022 - 19:11 #2
Hej længe siden men kan du huske hvordan du fik den ud mvh Jeanne