Avatar billede krungsted Nybegynder
19. januar 2010 - 13:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

lys i skærm på acer bærbar

Hej

Når jeg sætter powerkablet til min Acer (Travelmate 6592) dæmpes lyset på skærmen. Hvis jeg fjerner kablet og den kører på batteri bliver der mere lys ?? normalt er det vel omvendt. Har været inde og kigge på strømstyring, det er acer's egen og jeg kan ikke ændre på det.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
19. januar 2010 - 14:02 #1
Der er nok en tast på tastaturet hvor du kan indstille lysstyrke. Den bliver så husket til hhv. på strøm og på batteri.

Kig efter et symbol med en sol og en pil op eller lign. Som regel skal du holde "Fn" tasten nede imens.
Avatar billede krungsted Nybegynder
19. januar 2010 - 14:13 #2
ja, det var jo lige det :)
Avatar billede amews_aj Nybegynder
19. januar 2010 - 14:20 #3
Jamen så smider jeg et svar :)