Avatar billede eenie Nybegynder
19. januar 2010 - 17:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp - Eksamens stres!

Hej alle eksperter

Jeg er kommet til at trykke på et eller andet mærkeligt, så mit Excelark (ark nr. 1) er forsvundet og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at få det igen. Jeg har brug for en excel ekspert til at hjælpe, for jeg har ikke brug for, at dette også sker når jeg sidder til eksamen.

I kan hente filen her:
http://dl.dropbox.com/u/549701/Januar%202006%20-%20data%20-%20Copy.xlsx

Den popper nok op og spørger om den vil opdatere nogle tal, men det er fordi jeg oprindeligt hentede dem fra et dokument.

Mvh Kenneth
Avatar billede excelent Ekspert
19. januar 2010 - 17:34 #1
I navnefeltet taster du A1:IV1
Vælg Formater/Kolonne/bredde
vælg fx. 12
ok

hvis det er xl2007 så sidste kolonne i denne i stedet for IV
Avatar billede eenie Nybegynder
19. januar 2010 - 17:57 #2
Jeg bruger beta 2010, men det virkede ved at sige:

home --> styles --> format --> hide & unhide --> unhide columns

Du hjalp mig rigtig godt på vej! STORT tak!!!!!!

Point?
Avatar billede claes57 Ekspert
19. januar 2010 - 18:03 #3
bare et tip - brug aldrig beta-versioner til eksamen - det er beta, fordi der stadig er fejl i koden.
Avatar billede excelent Ekspert
19. januar 2010 - 18:04 #4
ok velbekom
Avatar billede eenie Nybegynder
19. januar 2010 - 22:38 #5
Jeg har nu ikke haft nogle problemer ud over denne ene, og den viste sig jo at være en fejl 40 (jeg forsøger at lære en masse genvejstaster, men må have trykket forkert i kampens hede). På baggrund af design og "feel" virker det som om, at de bare har forbedret og bygget ovenpå 2007, så tør godt at stole på det. Jeg er mere bekymret for hardwaren det kører på :)