Avatar billede dizox Nybegynder
21. januar 2010 - 21:09 Der er 4 kommentarer

problemer med at finde harddisk

Hej eksperter..
Jeg har tilslutter 1 * 80 IDE HDD
2 * 360 SATA HDD

IDE kører som master med windows hvor sata kører som slave.
Mit problem er så at jeg kun kan finde den ene 360 sata harddisk. har prøver og omkoble det og det virker ikke.
ved ikke hvad jeg ska gør for at finde den.

Kører med Windows 7 styrresystem
Avatar billede poko1 Ekspert
21. januar 2010 - 21:17 #1
Hej prøv i enhedshåndteringen at erykke på søg efter hardvare ændringer det sidste ikon i værktøjslinien!
Avatar billede dizox Nybegynder
21. januar 2010 - 21:19 #2
prøver jeg lige af :)
Avatar billede dizox Nybegynder
21. januar 2010 - 21:20 #3
der findes stadig ingen hdd. kan kun finde den ene.. Kan godt nok se dem begge når jeg installer windows. og skal bestemmer hvilket drev det skal installers på
Avatar billede poko1 Ekspert
21. januar 2010 - 21:26 #4
Har du været inde i diskmanagement og se om den er der og om den har fået tildelt et drev bogstav? højre klik på computer tryk administrator disk håndtering.