Avatar billede cool-wil Nybegynder
21. januar 2010 - 22:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

lidt hjælp til output

hejsa eksperter

Kan i hjælpe mig her. Jeg har følgende kode jeg gerne vil have kørt ud så hvert link står på deres egen linie.

F.eks.
www.side1.dk
www.side2.dk

osv.

scriptet ser ud som:
<?php
include("includes/config.php");
$result=mysql_query("SELECT id,title FROM videos ORDER by id DESC LIMIT 7133");

while($row=mysql_fetch_assoc($result)){
  echo "<link>http://www.sexyporno.dk/video/".$row['id']."/".str_replace(" ","-",trim($row['title']))."</link>\r";
}
?>

kan i hjælpe mig her, jeg er totalt kørt fast. og når der er over 7000 links kan det godt se lidt umuligt ud hehe

På forhånd tak
Avatar billede ohmish Nybegynder
21. januar 2010 - 22:20 #1
Går ud fra det i html (?)

echo "<link>http://www.sexyporno.dk/video/".$row['id']."/".str_replace(" ","-",trim($row['title']))."</link><br />";

dvs. <br />
Avatar billede cool-wil Nybegynder
21. januar 2010 - 22:30 #2
ja det var jo utroligt simpelt. tusind tak for hjælpen:-) så kører det. points til dig
Avatar billede ohmish Nybegynder
21. januar 2010 - 22:52 #3
den var gratis ;)
Avatar billede ohmish Nybegynder
22. januar 2010 - 00:22 #4
Ok, giv mig 10 point hehe
Avatar billede bmdk Nybegynder
23. januar 2010 - 14:26 #5
ohmish:

Du skal da have 10 point OG gratis medlemskab til hans kommende site ;)
Avatar billede bmdk Nybegynder
23. januar 2010 - 14:27 #6
Hov.. det blev så skrevet som et svar af en eller anden grund. Det var ikke meningen, så ignorer mit svar (tidligere besked)
Avatar billede ohmish Nybegynder
23. januar 2010 - 19:20 #7
nej det er perfekt. så skal du bare sætte kryds ud for os begge, og så tildele mig 10 point ;)
Avatar billede ohmish Nybegynder
23. januar 2010 - 19:22 #8
hov, nu blev jeg forvirret