Avatar billede bobirgit Nybegynder
24. januar 2010 - 12:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Blæser til bærbar

Jeg støvsugede min bærbar forleden, hvilket jeg desværre forudsage, at jeg har ødelagt blæseren:-( Jeg kan se den ikke køre rundt, hvilket jeg formoder den skal. (har aldrig kigget på den før)
Når den har været i brug en halv times tid, så slukker den uden varsel og jeg kan først starte den op, når den er kølet ned af sig selv.

Nu er mit spørgsmål. Kan man selv udskifte sådan en blæser eller er det for omstændigt?? (har før skiftet dele på en stationær, men har hørt det ikke er bare sådan lige med en bærbar??)

Hvordan finder jeg ud af, hvilken blæser jeg skal bruge??
Avatar billede bobirgit Nybegynder
24. januar 2010 - 12:54 #1
Avatar billede bobirgit Nybegynder
24. januar 2010 - 19:42 #3
hmm...karise_larry...dine link, er det ikke kun hvordan man renser en laptop???? Skaden er jo sket...blæser køre ikke længere rundt
24. januar 2010 - 19:47 #4
(Så er der lidt guide mht. at adskilde 'dyret' ...)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2010 - 20:42 #5
Kan den dreje rundt, eller har der sat et stykke fnuller fast der gør den ikke vil køre? Prøv at skub lidt til vingen der nede forsigtigt, og se om den kan dreje uhindret. Er der en lille modstand i starten der forsvinder, når du skubber til den, kan du måske være heldig der ikke er sket noget med blæseren.
Avatar billede bobirgit Nybegynder
24. januar 2010 - 21:48 #6
He...så fik jeg skilt den ad (puha..sved på panden) og fik renset den, men blæser ville ikke køre rundt, ej heller når jeg støvsugede den. Så tænkte den var kaput. Men så skubbede jeg lidt til vingen dernede, som du skrev "220661" og wuuuupti...så kørte den rundt igen og op kom en KÆMPE fnuller op (med øjne og store tænder) og nu tror jeg den virker igen. Er i hvert fald endnu og det er over ½ time siden:-)))
Avatar billede bobirgit Nybegynder
25. januar 2010 - 22:54 #7
Kan i ikke gøre jer begge til svar...så deler jeg point. Takker for hjælpen:-)
Avatar billede 220661 Ekspert
26. marts 2010 - 18:29 #8
Jeg har lagt svar hvis jeg var til hjælp for dig. Karise_Larry lægger du også svar. Så deler vi dem som bobirgit skriver i #7?
Undskyld forsinkelsen.
26. marts 2010 - 19:17 #9
Ping...
(Det var et [svar]...)
Avatar billede 220661 Ekspert
25. april 2010 - 11:54 #10
Nå der fik han kun accepteret det ene svar.