Avatar billede jesperskov Nybegynder
26. januar 2010 - 10:42 Der er 1 kommentar

Søger udviklere til webshop opgaver

Hej eksperter :-)

Jeg søger for tiden nye partnere indenfor programmering eller teknisk udvikling af netbutikker/webshops (e-handelsløsninger), som skal benyttes i forbindelse med forskellige projekter.

Så er du eller dit firma gode til at tilpasse fx Prestashop, Magento, Dandomain, osCommerce, Scannet eller et hvilken som helst andet system eller webshop, hører jeg meget gerne fra jer.

Send en kort mail til mig på mail@jesperskov.dk med jeres kontaktinformationer, kompetencer og meget gerne et par referencer, så vil i høre fra mig snarest. Ser frem til at høre fra mange af jer.
Avatar billede Billigmagento Nybegynder
19. februar 2010 - 20:10 #1
Hej Jesper.

Jeg har sendt dig en mail, som du vil have gave af at se nærmere på.

Med Venlig Hilsen
Daniel Skov Jacobsen