Avatar billede martin100 Nybegynder
27. januar 2010 - 22:48 Der er 1 kommentar

PHP programmør søges til udvvikling af auktionsmodul

Hej Alle,

Vi søger en programmør til udvilking af et autionsmodul. Vi vil selv stå for selve designet og grafikken. Kan du give en ca. pris og hvor længe det vil tage at udvikle?

Ring gerne for mere information: 2447 1981.
Avatar billede repox Seniormester
27. januar 2010 - 22:56 #1
120 timer a 1050 DKK i timen... test må I selv stå for...

Spørgsmålet er oprettet i den forkerte kategori.
Prøv i kategorien opgaver og skriv gerne mere om hvilket system modulet skal i, så slipper I eventuelt også for opkald fra folk som i forvejen har opgivet systemer som TYPO3, Joomla! eller osCommerce.
Eventuelt også lidt om forventede funktionalitet og sådan - så kan I måske også få lidt mere seriøs respons end det her...