Avatar billede gunfar Nybegynder
28. januar 2010 - 18:14 Der er 1 løsning

konventering af varenummere fra /til anden firma

Hej

vi vil gerne have så vores leverandør påsætter vores varenummere på hans følgeseddel når vi får varer herfra  får leveret ofte ca 75-100 nummere pr gang

hvad skal vi gøre her
han skal kunne konvetere vores varenummere sammen med hans ?
/ hvordan uden at skulle taste dem manuel
det er ikke afgørende hvordan de står bare det er i samme forbindelse som leveret varenummer  fortløbende

håber spørgsmålet er forstået
Avatar billede gunfar Nybegynder
06. december 2010 - 19:04 #1
slutter her