Avatar billede dock Praktikant
29. januar 2010 - 10:34 Der er 1 løsning

Mus glemmer scroll indstillinger

Problem: I control panel - mouse properties - Wheel - Roll the wheel... - The following number .... - bliver antallet reset til "1" uden at jeg har bedt den om det. Jeg vil have den til at såt på "6".

Det sker hver gang jeg genstarter, logger af og på, ved dvale og nogle gange tilsyneladende uprovokeret.

Jeg har prøvet både med sidste nye version af Logitechs software til den mus installeret og uden. Ingen forskel.

Hvad kan det være?

PS Jeg har Vista i opdateret version. Musen er Logitech V220. Og det samme sker med en anden Logitech mus jeg bruger hjemme. PC'en er en lenovo X301.
Avatar billede dock Praktikant
07. februar 2016 - 13:46 #1
Luk spg