Avatar billede activity Nybegynder
18. juli 2001 - 01:13 Der er 8 kommentarer

Hvad synes i....??

hej jeg skal købe dette system ved shg.dk det kommer til at koste 12481 uden skærm.

Soltek DRV bundkort

Apacer 256ddr ram

asus geofrce 3 pure

ibm 40gb 60gxp

aopen hq08 kabinet

WBK38

amd 1400 /266

sb 1024 lydkort

hvad synes i om det jeg for nok en samsung 750p som skærm....:-)

jeg ved godt den køler jeg har valgt larmer men jeg VIL have den så kom ike og sig jeg skal skifte den, samt jeg vil ikke have et bundkort med amd760 chipset da man ikke kan mærke forskel på apollo pro kt266 og amd760 kun hvis du køre test og bechmarks... men er graffikortet OK eller hvad... bare kom med nogen indlæg hvad i synes.....
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
18. juli 2001 - 01:18 #1
vælg dig et asus mobo, istaedet for det soltek ;-(((, ellers er konfig ok
Avatar billede rabenskralden Nybegynder
18. juli 2001 - 01:19 #2
Prøv at spørge om tilsvarende hos Alt PC tlf. 38106840
Der har jeg fået en enestående service
Avatar billede activity Nybegynder
18. juli 2001 - 01:23 #3
asus laver ikke kt266 de har kun deres a7m266 og det gider jeg ikke have kun 2 dimm og op til 1,5 ddr ram det sucks og så er det pisse dyrt eller laver de ikke nogen jo a7a266 men det gider jeg slet ikke hvad skal jeg bruge sd ram til...... og soltek og også godt nok se lige de test her....

http://www.ocworkbench.com/hardware/soltek/sl75drv/sl75drvreviewp1.htm

http://www.amd3d.com/review/sl75drv/index.htm

http://katuhintavertailu.com/testit/Soltek/75DRV/75Drv.htm

jeg skal ikke oc nu ved i det...???
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
18. juli 2001 - 01:25 #4
derfor vil jeg mene at ASUS er det mest stabile board du finder,
kender du måske soltek\'s support ???
Avatar billede activity Nybegynder
18. juli 2001 - 01:27 #5
soltek supports en af mine venner har soltek og det køre perfekt samt der er en masse fede ting med til soltek modu\'et og hvis det går i stykker jamen så er der 10 års garanti.....
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
18. juli 2001 - 01:29 #6
10 års garanti ???, det må du selv om men bare et råd fra min side, jeg har altid haft god erfaring med asus
Avatar billede Spotgun Seniormester
18. juli 2001 - 15:24 #7
Prøv med et MSI K7T-Turbo bundkort istedet for Soltek\'et eller asus-forslaget. De kører bragende godt!
Avatar billede Spotgun Seniormester
13. maj 2003 - 16:18 #8
Lukketid?