Avatar billede Kilder Nybegynder
01. februar 2010 - 19:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bærbar til BF:BC2

Hej, Jeg skal til at købe mig en ny bærbar og overvejer lidt Dell Studio 15 med Core i7 processer:
http://www1.euro.dell.com/dk/da/hjemmet/B%C3%A6rbare-pc%27er/laptop-studio-1555/pd.aspx?refid=laptop-studio-1555&s=dhs&cs=dkdhs1
Den skal bruges til skolearbejde og hverdag, men jeg skal også bruge den til at spille Battlefield Bad Company 2 på. Vil det være muligt med det grafikkort den har (ATI Mobility Radeon HD 4570)?

Jeg også kigget på en Acer fra elgiganten:
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar/ASLXPMB02246/acer-aspire-15-6-barbar?Selected=Specifications#tProductTabcontent

De ligger i nogenlunde samme prisleje, men hvilken skal jeg købe med henblik på også at spille Battlefield? Jeg er ikke så meget inde i hvad det er der bestemmer om et spil kan køre eller ej.
Avatar billede Nollerkaj Nybegynder
01. februar 2010 - 23:16 #1
Dette vil være mit fineste bud (som bestemt er til rimelige penge):

http://aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_05/OFF01.SHTML
Avatar billede Kilder Nybegynder
02. februar 2010 - 07:56 #2
17 tommer er bare lidt for stort når jeg skal have den med i skole.
Men er det muligt at spille Battlefield Bad Company 2 med den Dell jeg linker til? Eller skal jeg vælge Acer'en hvis det skal køre ordentligt?
Avatar billede Andreas_forslev Nybegynder
02. februar 2010 - 08:41 #3
jeg her en 2,33 duo og den køre ikke battlefield så godt Cpu'en køre på 90-100% men vil lige kigge nærmere på det når jeg kommer hjem.
Avatar billede Andreas_forslev Nybegynder
02. februar 2010 - 13:38 #4
jeg ville nok købe den Acer fra elgiganten vis du vil have fuld glæde af spillet.
jeg har kun dårlige oplevelser med elgiganten hvad angår kvalitet og service. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=712428 måske ;D
Avatar billede Kilder Nybegynder
02. februar 2010 - 14:06 #5
Okay, nogen oplevelser med computersalg.dk eller generelt det at købe en computer i et net-butik? For der er da lidt penge at spare kan jeg se :)
Avatar billede Andreas_forslev Nybegynder
02. februar 2010 - 16:15 #6
ikke med computersalg.dk men på nettet ja der var fejl på grafikkortet fra start og jeg fik en ny med det samme, køber alt hvad jeg kan komme til over nettet jeg syntes der er helt fint service.
Avatar billede Kilder Nybegynder
02. februar 2010 - 16:24 #7
Okay, jeg har kigget lidt på andre forums og det ser ud til at computersalg.dk er fint, så det bliver nok en acer derfra så jeg er sikker på at kunne spille på den også. Mange tak for hjælpen :)
Avatar billede Andreas_forslev Nybegynder
02. februar 2010 - 16:45 #8
Det var så lidt ;D