Avatar billede martin_moth Mester
01. februar 2010 - 22:55 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Gem / grab video fra youtube

Hvordan kan man gemme en video fra youtube? Med en eller anden screen recorder? Nogen der har gode erfaringer - med noget freeware?

Forudsat, naturligvis, at der ikke er copyright
Avatar billede vejmand Juniormester
01. februar 2010 - 23:10 #1
Avatar billede martin_moth Mester
01. februar 2010 - 23:17 #2
smid svar
Avatar billede vejmand Juniormester
01. februar 2010 - 23:24 #3
Kommer her.  :-)
Avatar billede martin_moth Mester
01. februar 2010 - 23:26 #4
Den gemmer i mpg4 - har du tilfældigvis en gratis, virusfri converter der kan skifte til avi, vmw eller lignende?
Avatar billede martin_moth Mester
01. februar 2010 - 23:31 #5
hmmm. quicktime fryser når den skal afspille. HAr på fornemmelsen at der er noget i vejen med filen jeg har downloadet. Har du et link til en grabber du VED der virker?
Avatar billede martin_moth Mester
01. februar 2010 - 23:31 #6
sorry - den VIRKER. Mangler bare at konvertere til et eller andet der rimer på mpg, avi, wmv, ...
01. februar 2010 - 23:36 #7
Fra min 'link' samling ->

Ellers prøv med "super video converter"
http://www.erightsoft.com/SUPER.html
bemærk at inde på deres side ligger en reklame for "prism video converter"
og det er ikke den du skal hente, inde på siden scroll helt til bunds på siden,
og klik på "Start Downloading SUPER ©"  så åbner en ny side, et ganske lille stykke nede i teksten står "download and use"  klik så på det,
så åbner igen en ny side, aller nederst på denne side klikker du på,
"Download SUPER ©  setup file"

NB: Er ikke efterchecket i nyere tid...
Avatar billede vejmand Juniormester
01. februar 2010 - 23:38 #8
Avatar billede martin_moth Mester
01. februar 2010 - 23:39 #9
ok prøver
Avatar billede martin_moth Mester
01. februar 2010 - 23:40 #10
prøver SUPER. Status om 5 minutter :-)
Avatar billede martin_moth Mester
02. februar 2010 - 00:11 #11
For at opsummere:

Grab youtube video til MP4 : http://youtubedownload.altervista.org/

Konverter til avi eller lignende:
http://www.erightsoft.com/SUPER.html
bemærk at inde på deres side ligger en reklame for "prism video converter"
og det er ikke den du skal hente, inde på siden scroll helt til bunds på siden,
og klik på "Start Downloading SUPER ©"  så åbner en ny side, et ganske lille stykke nede i teksten står "download and use"  klik så på det,
så åbner igen en ny side, aller nederst på denne side klikker du på,
"Download SUPER ©  setup file"

Men der er godt nok mange knapper i det der super, hvis man ikke liiige har styr på alle codex, videoformater, sample rates osv... ;-)
Avatar billede Nollerkaj Nybegynder
02. februar 2010 - 00:15 #12
Real-player...
Avatar billede martin_moth Mester
02. februar 2010 - 08:40 #13
er realpalyer gratis?
Avatar billede jeepet Nybegynder
02. februar 2010 - 11:47 #14
Martin bare brug den her, det gør jeg ;D

www.Youtubedroid.com

+ Ingen download af programmer!
+ Kan downloade flere af gangen!
+ Gratis!

- Lidt langsom
Avatar billede martin_moth Mester
02. februar 2010 - 13:29 #15
ok tak
Avatar billede Nollerkaj Nybegynder
03. februar 2010 - 09:23 #16
Jeps - Realplayer er gratis - Real.com
Avatar billede martin_moth Mester
03. februar 2010 - 09:59 #17
Vidste bare ikke at den kunne konvertere / gemme i andre formater
Avatar billede jeepet Nybegynder
03. februar 2010 - 13:25 #18
Ellers hvis du har Firefox kan du bruge plugins/filtilføjelser som f.eks. enten: DownloadHelper, Easy Youtube Downloader osv. der er en hel masse og de virker perfekt..
Avatar billede martin_moth Mester
17. oktober 2011 - 15:37 #19
#14 . kan ikke forstå step 2 - hvor skal man indtaste?
Avatar billede vejmand Juniormester
17. oktober 2011 - 16:01 #20
I boksen, ud for: Here:
Avatar billede martin_moth Mester
18. oktober 2011 - 09:12 #21
Med chance for at lyde lidt retaderet - Hvor???

http://www.flickr.com/photos/68790705@N02/6256313443/in/photostream
Avatar billede vejmand Juniormester
19. oktober 2011 - 01:27 #22
Ups, det kan jeg da godt se????
Hos mig ser det sådan ud: http://gupl.dk/667579/

Hvorfor mon du mangler dette felt? Det kan jeg desværre ikke svare på...

Og du lyder ikke spor retaderet, men man tror jo alle ser det samme som én selv.  :-)
Avatar billede martin_moth Mester
20. oktober 2011 - 09:22 #23
Mystisk
Avatar billede vejmand Juniormester
20. oktober 2011 - 11:49 #24
Ved ikke om det evt. kan være noget java du mangler?
Det er desværre ikke noget jeg ved så meget om.

Test evt. her: http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/