Avatar billede jeepet Nybegynder
02. februar 2010 - 11:43 Der er 3 kommentarer

Tidslinje..

Hejsa!

jeg har projectuge nu, og jeg vil gerne lave en flot (og muligvis animeret) tidslinje.. Har kigget rundt på nettet, men har ikke rigtigt kunne finde noget, andet end HTML koder og alt sådan noget.. Jeg har allerede følgende Software som måske kan hjælpe..

Sony Vegas 9.0 Pro, til animation måske?
GIMP til billeder, måske tidslinjen selv?
En heeeel masse musik programmer, til lydeffekter osv.

Jeg er villig til at få nyt Software hvis det er nødvendigt.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. februar 2010 - 11:54 #2
sorry - det var det forkerte link, jeg fik sat ind - du skal bruge
http://timeglider.com/?tab=free
Avatar billede jeepet Nybegynder
02. februar 2010 - 11:54 #3
FEDT! Vil dog stadigt gerne have alternativer, men det her kan jeg helt sikkert bruge!