Avatar billede zenne Novice
02. februar 2010 - 13:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows 7 java problem m.m

Hejsa

Jeg sidder i øjeblikket med en bærbar PC, hvor der er installeret Windows 7 (64bit). Jeg har fået computeren af en kammerat fordi der er opstået nogle problemer.

1. Når jeg klikker på en *.wmv fil for at afspille den i standard afspilleren for jeg følgende fejlmedd.
"Server-udførelse mislykkedes" - kan dog godt afspille det i VLC, som jeg har installeret.

2. Når jeg bruger IE8, har jeg problemer med at køre flash applikationer. Jeg har 2 forskellige installeret, en normal og en 64bit version. Når jeg klikker på ind på youtube på den normale, kan jeg ikke afspille videoer, der vises intet. Bruger jeg 64bit versionen, beder den mig update min flash afspiller. Jeg har så læst mig frem til at Adobe Flash Player ikke understøtter 64 bit. Jeg har prøvet at installerer den manuelt, men uanset hvad jeg gør. Kan jeg ikke få de 2 IE8 versioner til at bruge youtube, google street view m.m. Endvidere når jeg kommer ind på Adobes side, hvor man kan klikke på den gule box for at installere Flash, sker der intet. Måske er det sat et flueben et sted, som der ikke skal være? Jeg er lost ^^

Det underlige er at Google Chrome som jeg har installeret kører det hele fejlfrit - og nej jeg ønsker ikke blot at ignorere IE8 for at bruge Chrome/Firefox, vil gerne have løst problemet ;)

Jeg har en mistanke om at de 2 problemer hænger sammen, men jeg ved det ærlig talt ikke.

Håber på hjælp.

På forhånd tak :)
Avatar billede zenne Novice
04. februar 2010 - 15:59 #1
bump
Avatar billede zenne Novice
07. februar 2010 - 11:21 #2
Lukket