Avatar billede hoejben Nybegynder
02. februar 2010 - 14:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Internet explorer er holdt med at fungere!!!!!!!!!!!!!

Så er der igen problemer med internet explorer..

Jeg køre windows 7 ultimate, browser 8.0.7100.0

Problemet er at når jeg f.eks. går ind på facebook og begynder at bruge musen, så kommer meddelelsen op.. Den finder igen løsning, men gendanner siden og det sker med det samme igen jeg bruger musen.. Anden gang giver den op og jeg ryger ind på en side "vi kunne ikke sende dig tilbage til facebook.com..

Dette link står i browseren når det sker..

res://ieframe.dll/acr_error.htm#facebook.com,http://www.facebook.com/login.php

Jeg kan sagtens gå på google og min netbank f.eks..

Hvad sker der lige?
Jeg kan også sagtens bruge firefox og opera :s
Avatar billede peet-49 Novice
02. februar 2010 - 14:42 #1
Slet dine cookies
Avatar billede peet-49 Novice
02. februar 2010 - 14:42 #2
Funktioner/internetindstillinger/slet (cookies)
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2010 - 14:44 #3
det har noget at gøre med dine tilføjelses programmer.
deaktiver hele skidtet og prøv med ed agangen aktiveret

men ellers er der denne her

http://support.microsoft.com/kb/220902
Avatar billede hoejben Nybegynder
02. februar 2010 - 14:53 #4
intet har hjulpet indtil videre :(
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
02. februar 2010 - 14:55 #5
Hej..

Prøv at logge ind på Facebook og gå til "INDSTILLINGER" (inde på facebook)og vælg "APPLIKATIONSINDSTILLINGER", ændre til "TILFØJET TIL PROFIL" Hvis Du ser en der er hedder "UNAVNGIVEN APP." så slet den! Det kan værer en SPYBOT..
Avatar billede claes57 Ekspert
02. februar 2010 - 15:14 #6
er du på 64-bit win7, så start den medfølgende 32-bit IE i stedet. Den har ikke samme fejl som 64-bit IE.
Avatar billede hoejben Nybegynder
02. februar 2010 - 22:31 #7
Hmm.. Kan ikke komme derind, "MichaelWJ-IT".. har prøvet med "Tab"..

Det er 32-bit windows jeg køre..

Det er også siden min-mave.dk (som min kæreste bruger)
Når jeg skal skrive en mail med google mail (kan godt tjekke min mail og læse, bare ikke besvare eller skrive en ny)..

Siger det jer noget mere?
Avatar billede hoejben Nybegynder
03. juli 2010 - 12:35 #8
Intet som hjalp.. Desværre..
Avatar billede mike2002 Nybegynder
19. august 2010 - 20:28 #9
Jeg har lige haft samme problem, og det blev løst ved at slette cookies - som Peet-49 skrev.