Avatar billede gosser96 Nybegynder
02. februar 2010 - 17:24 Der er 2 kommentarer

Hjælp til ny stationær

Hej alle

Mine forældre skal have købt en stationær. Den vil blive brugt til Office-pakken, internet, billedredigering (herunder noget Photoshop) og så opkald til fjernskrivebord.

Jeg vil meget gerne have hjælp til at finde den bedste stationær, til en max.pris af ca. 4000,- ekskl. software (herunder Windows) og skærm.

Eneste jeg har i tankerne er at det gerne må være en fire-kernet processor (evt. en Phenom II X4), 4GB RAM, min 500GB 7200rpm hdd og et grafikkort der bare er godt nok til at kunne køre Photoshop og Windows 7 i full hd opløsning.

På forhånd mange tak!

Mvh,
Thomas
Avatar billede drenriza Nybegynder
02. februar 2010 - 18:52 #1
kan du samle selv?
Avatar billede gosser96 Nybegynder
02. februar 2010 - 19:48 #2
Altså jeg har ikke prøvet det før, men er det ikke begrænset hvor svært det kan være? :-)