Avatar billede FrischHenriksen Nybegynder
02. februar 2010 - 22:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mangler drivers til medion md 8080

Goddag, jeg har det problem at jeg har et medion MD 8080 motherboard, og jeg har så endeligt fået taget mig sammen til at formatere den her skod spand(netop af frygt for at jeg sku sidde og mangle drivers, har jeg ikke gjort det). Desværre blev den frygt jo så realiseret, og de sidder jeg kan finde der lader til at have medion MD 8080 motherboard drivers, har set mega skumle ud, eller har krævet penge for det, og det strider lidt imod mine principper at betale penge for at købe driver opdateringer :)

mvh Frisch
Avatar billede FrischHenriksen Nybegynder
02. februar 2010 - 22:29 #1
Jeg har også oprettet spørgsmålet på et andet forum hvor jeg fik et ret relevant spørgsmål jeg tænkte jeg ville komme jer i forkøbet med :P

Jeg køre windows XP :)
Avatar billede rexman Nybegynder
02. februar 2010 - 22:35 #2
skriv 8800 under dette søg felt "ODER BENUTZEN SIE ---------"

http://www.medion.com/de/?service/treiber_~u~_updates.html
Avatar billede rexman Nybegynder
02. februar 2010 - 22:47 #3
MD 8080 motherboard = MSI MS-7204 motherboard
Avatar billede rexman Nybegynder
02. februar 2010 - 22:59 #4
Undskyld FrischHenriksen, jeg er kommet til at give dig de forkerte oplysninger.

Gå ind på

http://www.medion.com/de/?service/treiber_~u~_updates.html

skriv 15265010020212 i Seriennummer feltet, så skulle du gerne kunne downloade de driver du mangler (-:
Avatar billede FrischHenriksen Nybegynder
02. februar 2010 - 23:04 #5
jeg tror det tangere ret godt til hvad jeg har fundet med cpu-z :) det hedder vidst MS-7012, så nu prøver jeg at installere den :)
Avatar billede rexman Nybegynder
05. februar 2010 - 10:03 #6
Hvad så FrischHenriksen, har du fået det til at virke ?