Avatar billede jesperlybech Nybegynder
03. februar 2010 - 15:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Automatisk synkronisering af Outlook kalender

Hey.

Jeg benytte Outlook 2007 til at holde styr på mit liv - altså min kalender :)
Kalenderen synkronisere jeg ligeledes med min mobil.

Jeg har dog det problem, at jeg nu har fået en bærbar mere, og får endnu en mere i næste uge. Og vil selvfølgelig gerne have en opdateret kalender på dem alle.

Kan man på nogen måde lave det til en internetkalender, eller noget i den dur? I hvert fald skal den selv synkronisere outlook kalenderen på de 3 bærbar når jeg åbner outlook på hver computer.

Håber nogen kan hjælpe mig :)
Og mangler der info, eller forstår I ikke mit spørgsmål, så skriv endelig!

Mvh
Lybech
Avatar billede nixfix Nybegynder
03. februar 2010 - 17:02 #1
Hej Lybech
Ikke sikker på at det virker i 2007. Fra tidligere, kunne det give problemer med
Office 2003 og synk. af 2 pc'er, idet der som regel kom dobbeltaftaler ved synk.
Yderligere var det nødvendigt, at pc nr. 2 havde lukket Outlook for at man kunne foretage synk. på pc. nr. 1. (typisk situation - stationær arbejds pc og bærbar hjemme pc. - Opkobling til net via VPN)
Der var så vidt jeg erindrer ingen hjælp af hente hos Microsoft.
Så det er een pc ad gangen. Og check for dobbelt aftaler
m.v.h.
nixfix
Avatar billede jesperlybech Nybegynder
03. februar 2010 - 17:37 #2
Hey

Tænkte det nok - men det er der ikke noget at gøre ved.

Jeg må benytte min mobil til kalender, hvilket jo også er meningen, og så blot have kalenderen på 1 af mine bærbar.

Mange tak for hjælpen.