Avatar billede hy Nybegynder
03. februar 2010 - 21:36 Der er 2 kommentarer

Klik felter i Googlemaps

Jeg skal bruge nogle markeringsfelter i Google maps som denne side:
http://marinetraffic.com/ais/
Der skal laves flere felter som når man klikker i feltet zommer ind på feltet.
Avatar billede intenz Novice
03. februar 2010 - 22:21 #1
Hvis du ikke selv vil lave noget af det, tvivler jeg på, at du får nogle til at lave det for point. Sådan noget koster $$$.

Men du kan bruge deres reference guide. Der er alt hvad man skal bruge:
http://code.google.com/apis/maps/documentation/reference.html
Avatar billede hy Nybegynder
03. februar 2010 - 22:58 #2
Ok jeg har dette!
var pts = [];
        var x = '56.00'
        var y = '8.00'
        var width = 8
        var height = 5
        pts = [new GLatLng(y, x), new GLatLng(y+height, x),
            new GLatLng(y+height, x+width), new GLatLng(y, x+width), new GLatLng(y, x)];

        area[1] = new GPolygon(pts, "#000", 1, 1, "#000", 0.4);
        area[1].center_x=x+width/2.0;
        area[1].center_y=y+height/2.0;

        GEvent.addListener(area[1], "click", function() {
            map.setCenter(new GLatLng(this.center_y, this.center_x), 7);
            });
        GEvent.addListener(area[1],"mouseover", function() {
            map.draggableCursor="pointer";
            });

        map.addOverlay(area[1]);