Avatar billede dumpap123 Nybegynder
07. februar 2010 - 15:07 Der er 4 kommentarer

HJÆLP TIL GARFIELD 2 INSTALERING HJÆLP JEG SØGER HJÆLP

som der stå i overskriften har jeg brug for hjælp har lige instaleret garfield 2 og det gik fint men når jeg trykker play skiver den dette overlay.exe er holdt op med at svare har windows vista på forhånd tak
Avatar billede dumpap123 Nybegynder
07. februar 2010 - 15:08 #1
nej undskyld den skrev overlay.exe er holdt op med at fungere
08. februar 2010 - 11:53 #2
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/dumpap123 ?
(Hvis du pænt vender tilbage til dine tidligere spørgsmål kan det være at nogen pænt lægger indlæg til dig igen...)
Avatar billede dumpap123 Nybegynder
08. februar 2010 - 15:08 #3
hvad mener du
Avatar billede IMF-5000 Nybegynder
08. februar 2010 - 18:06 #4
Prøv at opdatere dit styre system. Du kan også gå ind i en eller anden fejlfinding, som microsoft har lavet. Kan ikke huske hvad den hedder...

Ellers google