Avatar billede mfp18 Nybegynder
08. februar 2010 - 14:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mobilt bredbånd

Hej er der nogen der kan anbefale et selskab hvor man kan få mobilt bredbånd meget biligt og med en højerer hastighed en 1mbit for jeg bruger det kun ca 14 dage i sommerferien jeg har i øjeblikket Tdc mobilt bredbånd dag men jeg kan ikke få en hastighed på mere end højst 1mbit der må også gerne følge et modem med hvis det er
Avatar billede aburami Nybegynder
08. februar 2010 - 14:49 #1
CBB mobil, har et til 149 om måneden, der får du 2 m/bit.
Og det kører fint, og optimalt.
Avatar billede mfp18 Nybegynder
08. februar 2010 - 15:04 #2
Tak for Din kommentar aburami men det er for dyrt det kan jeg få biligerer hos Tdc osse med 2mbit nemlig til 99 kr håber der er andre der har nogen gode ider
Avatar billede aburami Nybegynder
09. februar 2010 - 09:53 #3
Okay, det havde jeg godt nok ikke set.
Hvad med Telmore tror jeg det er, de har vidst noget til 48 kr om måneden? Men det er vidst godt nok kun 1 m/bit.
Men efter eget valg ville jeg nu vælge CBB frem for TDC. Har selv haft CBB, havde aldrig problemer med det, og det kører optimalt, hver dag!
Dog bliver man lidt skuffet når resten af danmark også sidder og bruger nettet, men det må man jo tage med sig. Men kunne ikke forestille mig TDC giver så meget, for sådan en lille pris. Dem kender vi jo :-). men skal ikke sidde og snakke dårligt om noget jeg ikke har prøvet selvfølgelig, men good luck!
Avatar billede mfp18 Nybegynder
09. februar 2010 - 11:18 #4
Tak håber der kommer andre kommentar
Avatar billede mfp18 Nybegynder
12. februar 2010 - 00:42 #5
Er der virklig ikke nogen der kan finde noget alternativ her
Avatar billede mfp18 Nybegynder
22. februar 2010 - 22:33 #6
Da der ikke er kommet mere brug bare svar end disse lukker jeg selv
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
14. juni 2010 - 16:04 #7
Synes du skal tjekke på www.mastedatabasen.dk hvilke udbydere der har master tæt på din adresse, og vælge derudfra.

Du kan se en fin oversigt på Http://www.mobiltbredbåndpriser.info