Avatar billede Gausi82 Nybegynder
09. februar 2010 - 11:53 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hjælp til søgeoptimering !??

hejsa…

jeg er så småt blevet færdig med min hjemmeside, og skulle gerne gerne fanges af div. søgemaskiner, men har fundet ud af at det ikke "bare" er at tilmelde sig og det kører af sig selv!!

jeg har også forsøgt om jeg kan lave disse METATAGS selv og hvordan det fungerer, men må sku blankt indrømme at jeg IKKE forstår det og kan lave det selv :(

er der nogle herinde der måske kan hjælpe ?? (jeg er vilig til at at betale for det)

eller er der nogle herinde der ved hvor jeg kan finde hjælp til det ??

håber på lidt respons.

mvh Claus
Avatar billede bmpi Nybegynder
09. februar 2010 - 12:08 #1
Hej Claus

Hvis du skal "fanges" af søgemaskinerne, skal du bare sørge for at linke til din hjemmeside fra forskellige hjemmesider. Fx hvis du linker til din hjemmeside her fra eksperten, så opfanger Google det, og begynder at indeksere hjemmesiden.

Du behøver ikke være vanvittig bekymret over metatags. Google bruger dem ikke til meget, og SEO-mæssigt har de næsten ingen værdi. Det er dog en god ide at tilføje dem alligevel, men lad være med at være meget bekymret over det.

SEO er meget mere end bare metatags og teknik, men det tekniske fundament skal selvfølgelig være på plads.

Google har lavet en god SEO begynder guide til webmastere, hvor du kan læse meget mere, hvad og hvordan det tekniske setup skal være på dit website:

http://www.google.dk/intl/da/webmasters/docs/search-engine-optimization-starter-guide-da.pdf

Vil du gerne slippe for selv at bøvle med det og betale dig fra det, er du velkommen til at kontakte mig og mit firma, som netop arbejder med SEO:

http://www.o-biz.dk/seo

Udover at vi er underleverandør, arbejder vi naturligvis også med direkte kunder som eksempelvis dig selv.
Avatar billede Gausi82 Nybegynder
09. februar 2010 - 12:21 #2
Hej bmpi

mange tak for dit svar :)

jeg vil prøve og læse lidt om det, men jeg/vi er er nu nok mest til løsningen at betale os fra det.

hvor meget skal du have for at hjælpe os ??

og kan jeg evt. mail dig ??

mvh Claus
Avatar billede Gausi82 Nybegynder
09. februar 2010 - 12:27 #3
jeg fandt den nødvendige info på din hjemmeside, du hører nok fra mig inden længe !

tak for svaret :)

Claus
Avatar billede bmpi Nybegynder
09. februar 2010 - 12:35 #4
Ja, ring eller skriv gerne og lad os tale nærmere om det. Afhængig af dit website og hvor meget du/vi finder ud af der skal gøres, kan jeg give enten et fastpris-tilbud eller en timepris og et estimat på det. ;-)
Avatar billede mikaelch Novice
11. februar 2010 - 00:37 #5
links er det hjælper mest
find lidt link kataloger
tilmeld side rss feed kataloger
kryds links abc links bytte
lav en side tilbyde links fra den til andre sider , de linker fra deres til din side
Avatar billede Gausi82 Nybegynder
11. februar 2010 - 09:16 #6
hejsa...

tak for svaret :)

men hvad er "link kataloger" ??

og hvordan tilmelder vi os rss feed kataloger??

abc links bytte ???

håber du lige vil uddybe lidt :)

Claus
Avatar billede mikaelch Novice
15. februar 2010 - 14:11 #7
links er kataloger er dette her
http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link-71.html

du skal rss eller feed på hjemmeside er på alle wordpress eller du kan måske tilføje det inden på hjemmesiden

rss kataloger er dette her http://www.worldnews.dk/rss-kataloger.html

a b links du linker til en han tilbage det finder google udad giver ikke bedste i søgeord optimering

a b c betyder din side a du får links fra b  , du har en side det er c den linker til b , dette kan google ikke se
Avatar billede mikaelch Novice
15. februar 2010 - 14:15 #8
gratis seo bøger du lave resten selv download disse bøger

Har du læst søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

læs gerne denne blog der står super meget om søge optimering www.larsbachmann.dk/
Avatar billede Lars-Fich-Petersen Nybegynder
12. marts 2010 - 11:11 #9
Du skal desuden overveje om din egen tid er brugt bedst på at stå for seo selv eller om det ville være optimalt at finde en professionel istedet.

Min erfaring er at man kan have mange finde intentioner, men at der aldrig rigtig sker noget.
03. juni 2010 - 07:37 #10
At META tags ikke bruges af Google er forkert at skrive. META title vægter meget højt i googles parametre.

Det er dog korrekt at META keywords overhovedet ikke bruges mere af Google.
23. juni 2010 - 08:05 #11
Vil lige skynde at rette mig selv...

Det er Title der vægter i Google og ikke META title :)
Avatar billede janj6666 Nybegynder
22. december 2010 - 22:44 #12
Avatar billede NicolaiTuxx Nybegynder
02. februar 2012 - 14:12 #13
Hej, du kan prøve http://www.123design.dk/shop/frontpage.html de har super service, og var ekstrem flinke da jeg ringede til dem om at få et tilbud på noget søgeoptimering :) Prøv dem, de kan med 100% godt gøre det for dig :)

Mvh