Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
10. februar 2010 - 10:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Blå skærm

Jeg har en stationær HP maskine, HP Pavillion med Vista Home Edition.
Maskinen er 1½ år gammel.
Jeg får blå skærm med musepilen synlig og så sker der ikke mere.
Den booter og så kommer Windows loader files - tidligere stod der
Windows indlæser filer - nærmere senere.
Så kommer Microsoft tegnet med en lille smule aktivitet og så den blå skærm.
Jeg har forsøgt at gendanne med de DVDèr der fulgte med 1-2-3
måske derfor den engelske tekst.
Det er den danske version jeg har af Vista.
Men som sagt uanset jeg bruger normal startprocedure eller forsøger med gendannelse DVD så stopper den med blå skærm.
Hvad gør jeg nu?
Jeg har en tilsvarende maskine, nøjagtig den samme, uden problemer.
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2010 - 10:10 #1
http://www.eksperten.dk/profil/jerrysvendborg

hvad med de gamle spørgsmål skal de ikke lukkes eller belønnes alt efter den hjælp du fik
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2010 - 10:20 #2
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
10. februar 2010 - 11:06 #3
løste selv
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
10. februar 2010 - 11:11 #4
Spørgsmålet åbnes igen..
Det er mig der klumrer i det, undskyld