Avatar billede smiske Nybegynder
11. februar 2010 - 14:28 Der er 3 kommentarer

Hjælp til Joomla søges.

Jeg er ved at lave en side til min andels forening i Joomla, og det går da nogenlunde.  Men, jeg laver den pt på et andet domæne end der hvor den skal ligge når den er færdig.

Det jeg søger er en der er rimelig skarp til Joomla, skal specifikt bruge en der gider rette diverse småting til på min side (skift af billede i skabelon osv.), derudover skal vedkommende have styr på hvordan man flytter den fra det ene domæne hvor den ligger nu over til det nye og får den til at spille der.

Jeg har selv tekst og indhold til siden, det du skal er at rette designet lidt til samt få den flyttet over på rette domæne når den er færdig.

Jeg skal starte i nyt job snart derfor er det begrænset hvad jeg har af tid til at sætte mig ind i det her, derfor søger jeg hjælp til ovennævnte ting, [B]mod betaling naturligvis[/B].
Betaling forfalder når siden spiller på det nye domæne, kunne du være frisk på denne tjans som ikke bør tage lang tid da jeg har det meste klar allerede så skriv til mig på min mail : Smiske@hotmail.com
Skriv hvad du vil have for det og spørg endelig hvis du vil vide mere. Siden ligger pt her : www.smiske.dk
Vil foretrække du bor i KBH så vi kan slå hovederne sammen mens det bliver ordnet, er dog ikke et krav.

//Henrik
Avatar billede ennovation Nybegynder
18. februar 2010 - 14:18 #1
Hej Henrik,

Har du fået løst opgaven endnu?

MVH
Kasper
Avatar billede smiske Nybegynder
18. februar 2010 - 17:29 #2
Hej Kasper

Jeg har fået flere henvendelser vedr. løsning af denne opgave og har også fundet en jeg tror jeg løber med, men tak for din henvendelse ellers. :-)

Mvh
Henrik
Avatar billede ennovation Nybegynder
18. februar 2010 - 21:22 #3
Ok super.

Men du skal ellers være velkommen til at kontakte os.